Πρώτη στην ικανοποίηση πελατών η Lexus για 10η συνεχή χρονιά

14:32 7/6/2010 - Πηγή: Zougla
Μία πολύ ικανοποιητική εμπειρία εξυπηρέτησης μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την πιστότητα των πελατών, σύμφωνα με τη σχετική έκθεση των J.D. Power & Associates/What Car, που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες. Σύμφωνα με την έρευνα, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που είναι πολύ ικανοποιημένοι (βαθμός ικανοποίησης 900+) από την εμπειρία εξυπηρέτησης έχουν τετραπλάσιες πιθανότητες να επιστρέψουν τον ίδιο έμπορο, συγκριτικά με τους λιγότερο ικανοποιημένους ιδιοκτήτες (σκορ 800-). Επιπλέον, η αυξημένη ικανοποίηση
μπορεί να αυξήσει τα έσοδα, καθώς οι πολύ ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες από την εξυπηρέτηση του εμπόρου έχουν τετραπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν ίδιο έμπορο και μάρκα, όταν αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο. Η έρευνα αποκαλύπτει, επίσης, ότι οι ιδιοκτήτες οχημάτων που δηλώνουν ότι έχουν βιώσει μία εξαιρετική εμπειρία ιδιοκτησίας έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να αγοράσουν την ίδια μάρκα αυτοκινήτου σε σχέση με τους λιγότερο ικανοποιημένους πελάτες. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση πελατών από τ
Keywords
Τυχαία Θέματα