Εξωφρενική έκρηξη στα social media της EuroLeague: Η άνοδος του Παναθηναϊκού και το Βελιγράδι

Η επιστροφή του Παναθηναϊκού στην ελίτ της Ευρώπης, σε συνδυασμό με την πολύ καλύτερη δουλειά της ίδιας της EuroLeague στα social media, τις σπουδαίες μεταγραφές, την αντιπαλότητα των ομάδων του Βελιγραδίου και του γενικότερου ανταγωνισμού σε κάθε αγώνα, έχουν οδηγήσει σε εξωφρενική έκρηξη

στις πλατφόρμες της διοργάνωσης.

Συγκεκριμένα, η EuroLeague καταγράφει αύξηση 92% στα impressions, +110% στα views, +93% στο engagement, την ώρα που οι followers έχουν αυξηθεί μόλις κατά 18%. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος που ακολουθούσε τη διοργάνωση είναι φέτος πιο ενεργός από ποτέ, βλέπει το content που του προσφέρεται, σχολιάζει και κάνει like και γενικώς συνδέεται περισσότερο με το προϊόν. Στην ιστοσελίδα του πρωταθλήματος υπάρχει αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 170%, στο application αύξηση κατά 60%, ενώ στο EuroLeague TV καταγράφεται αύξηση 45% στις συνδρομές, +225 στα συνολικά views και +114% στα συνολικά λεπτά τηλεθέασης.

Keywords
Τυχαία Θέματα