H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing

Αναθεωρεί πλήρως τη στρατηγική της στο marketing η Adidas καθώς ο CEO παραδέχθηκε πως «δεν είμαστε τόσο καλοί όσο θα έπρεπε» στον τομέα αυτό. Έτσι, σχεδιάζει να «υπερεπενδύσει» στο marketing προϊόντων, επωνυμίας και πωλήσεων, αυξάνοντας ήδη κατά 9% στο α’ τρίμηνο το budget της.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Bjørn Gulden, ανέφερε πως η εταιρεία εργάζεται

σκληρά για να αντιστρέψει τη ζημιά από τα πρώτα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα εδώ και 30 χρόνια. Ήδη, αύξησε τα έσοδά της κατά 8% το τρίμηνο έως τις 31 Μαρτίου, με τον Gulden να αποδίδει την ανάπτυξη στην υπερέπενδυση στο marketing. Η Adidas επένδυσε 657 εκατ. ευρώ σε marketing και ανάπτυξη δικτύου στο 1ο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 9%, ενώ σχεδιάζει να επενδύσει ακόμα περισσότερα.

Μέρος αυτής της προσπάθειας, αποτελεί η καμπάνια «Originals» τον περασμένο Σεπτέμβριο, ακολουθούμενη από την καμπάνια «You Got This» στο Super Bowl ενώ αντικαθιστά και το σύνθημά της «Impossible is nothing». Σε ενημέρωση των επενδυτών, ο CEO ανέφερε, πως η Adidas είναι ικανοποιημένη από το νέο «brand heat» και την αύξηση των πωλήσεων και πως προσδοκά να επιστρέψει σε κερδοφορία ως το 2026.

Πλέον, η εταιρεία «δεν θα προσπαθήσει να βελτιστοποιήσει το βραχυπρόθεσμο κέρδος» βασιζόμενη σε εκπτώσεις και θα συνεχίσει να μειώνει τα αποθέματά της, κάτι που έχει ήδη κάνει σε ποσοστό 22% συγκριτικά με πέρυσι ενώ θα προσπαθήσει να αντισταθμίσει και τις απώλειες που προέκυψαν από τη διακοπή της σειράς Yeezy μετά τη λήξη συνεργασίας με τον ράπερ Kanye West για αντισημιτικά σχόλια.

(Πηγή: marketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα