Αύξηση 80% στη συχνότητα διαφημίσεων στο CTV μέσα σε δύο χρόνια

Σε ποσοστό 80% αυξήθηκε η συχνότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων στο connected TV, ανά νοικοκυριό, τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της Innovid. Η συχνότητα είναι κατά μέσο όρο 7,42 μηνύματα το 2023, από 4,08 πριν από δύο χρόνια.

Οι καμπάνιες που κέρδισαν περισσότερα από 200 εκατ. impressions είχαν υψηλότερη συχνότητα διαφημίσεων, με συνολικά 12,14. Στο άλλο άκρο του φάσματος, οι καμπάνιες με μόλις 20 έως 39 εκατ. impressions έχουν μέση συχνότητα 5,18. Η έκθεση αναφέρει, επίσης, ότι η νέα τεχνολογία συνεχίζει

να παρέχει στα brands καλύτερους ελέγχους συχνότητας.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Innovid, οι home and garden advertisers έχουν κατά μέσο όρο την υψηλότερη συχνότητα, με 16,73 μηνύματα. Ακολουθούν τα ταξίδια/τουρισμός με 12,90, η αυτοκινητοβιομηχανία (11,52) και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (8,73).

Τα χαμηλότερα ποσοστά συχνότητας παρατηρούνται στα φαρμακευτικά προϊόντα με 5,05, τις υπηρεσίες με 5,14 και τα καταναλωτικά προϊόντα με 6,63. Όσον αφορά στη μέση εμβέλεια, οι καμπάνιες για τα καταναλωτικά συσκευασμένα αγαθά έχουν το υψηλότερο ποσοστό, 25,2%. Ακολουθεί η τεχνολογία με 20,3% και οι υπηρεσίες με 17,5%.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα