Από τη 4WiseMonkeys η νέα καμπάνια του Skip

Τη νέα καμπάνια του Skip, με τίτλο «Skiiip και τέρμα τα μπιιιπ», δημιούργησε και υλοποίησε η 4WiseMonkeys. Το concept βασίζεται στο insight ότι, τις περισσότερες φορές που κανείς λερώνεται, η πρώτη αντίδραση είναι να «λερώνει» και το στόμα του με βωμολοχίες.

Το Skip, το οποίο έχει την ικανότητα της αφαίρεσης λεκέδων

με την πρώτη, υπόσχεται τώρα να αφαιρέσει και τον εκνευρισμό για τους λεκέδες και, κατ’ επέκταση, τις «βρώμικες» λέξεις που τους συνοδεύουν. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι ο ήχος «Skiiip», ο οποίος έρχεται να αντικαταστήσει το «μπιιιπ» που ακούγεται, όταν κάποιος βρίζει επειδή λερώθηκε.

Στο πρώτο digital video της καμπάνιας -η οποία είναι ήδη στον «αέρα»- πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Μαρία Κωνσταντάκη, η οποία, ενώ απολαμβάνει ένα barbecue σε φιλικό σπίτι, λερώνεται. Μόλις, όμως, βγει εκτός εαυτού, το Skip «καλύπτει» όλες τις απρεπείς της εκφράσεις με τον ήχο «Skiiip», εμφανίζοντας για πρώτη φορά την ambassador της καμπάνιας, την αλέκιαστη κυρία Λευκοθέα.

Η digital καμπάνια αποτελείται από τρία digital videos, μια σειρά από ξεχωριστά TikTok videos και social media content με πρωταγωνιστές δημοφιλείς ηθοποιούς και influencers. Την παραγωγή ανέλαβε η White Room με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Σταγκίκα, ενώ την επιμέλεια του ήχου «υπογράφει» η Yellowgroove.

@skip_greece Λερώθηκες; Ώρα να μάθεις τρόπους! Πώς; Με την κυρία Λευκοθέα και το Skip! #SkipΚαιΤερμαΤαΜπιπ #fyp ♬ original sound – skipgreece

Keywords
Τυχαία Θέματα