Σύμπραξη WPP και Google για generative AI-driven marketing

Μια νέα συνεργασία εγκαινιάζουν το WPP και το Google Cloud, η οποία θα επιτρέπει στους marketers να χρησιμοποιούν το generative AI για να κάνουν πράγματα «τα οποία θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν». Η συνεργασία, η οποία ανακοινώθηκε χθες, στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ,

στο πλαίσιο του συνεδρίου Cloud Next 2024 της Google, αφορά στην ενσωμάτωση των μοντέλων Gemini της τεχνολογικής εταιρείας στο WPP Open, το λειτουργικό σύστημα marketing το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη του agency.

Το WPP Open χρησιμοποιούν μέχρι στιγμής περισσότεροι από 35.000 άνθρωποι και έχει υιοθετηθεί από brands όπως The Coca-Cola Company, L’Oréal και Nestlé. Το WPP θα χρησιμοποιήσει τα προηγμένα εργαλεία generative AI με τα δεδομένα marketing και διαφήμισης, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες του να δημιουργήσουν περιεχόμενο εστιασμένο στο brand ή στα προϊόντα τους, να προβλέψουν και να εξηγήσουν την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου, να αποκτήσουν πιο αναλυτικά insights για τα κοινά-στόχους τους, καθώς και να βελτιστοποιήσουν και προσαρμόσουν καμπάνιες.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας, μέρος της ετήσιας επένδυσης του WPP σε AI, data και τεχνολογία, θα εστιάσει σε τέσσερις περιπτώσεις χρήσεις: Βελτιστοποίηση του έξυπνου περιεχομένου, βελτιωμένη δημιουργικότητα μέσω του WPP Open Creative Studio, AI narration και Υπερ-ρεαλιστική αναπαράσταση προϊόντων.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα