Το παράδειγμα των My market

Το παράδειγμα των My market είναι χαρακτηριστικό. Πριν από περίπου έναν χρόνο η αλυσίδα είχε ξεκινήσει μία μεγάλη επικοινωνιακή καμπάνια που αφορούσε μία περισσότερο σύγχρονη κουλτούρα αγορών στα σούπερ μάρκετ. Είχε εστιάσει στην υπεύθυνη κατανάλωση, την ευζωία και την ίδια την υγεία του καταναλωτή. Η καμπάνια είχε -και έχει- βασικό μήνυμα το «Μάθε, Φάε, Ζήσε».

Η υπευθυνότητα στην καθημερινότητά μας έγινε επιτακτική ανάγκη στην εποχή του covid-19. Όπως ανάγκη έγινε η στήριξη συνανθρώπων μας που πλήττονται με πολλούς

και διαφορετικούς τρόπους από τις συνέπειες της πανδημίας. Εκεί, λοιπόν, τα My market πέτυχαν διπλά. Διατήρησαν το βασικό τους μήνυμα και προσάρμοσαν αντίστοιχα τις δράσεις Εταιρικές Κοινωνικής Ευθύνης τους.

Το «Μάθε Φάε Ζήσε» σε μία περίοδο που οι μεγαλύτερες ηλικίες πλήττονται περισσότερο, έγινε σύγχρονο έντυπο 116 σελίδων και πωλείται σε όλα τα σημεία πώλησης της αλυσίδας στη συμβολική τιμή των 40 λεπτών. Το συμβολικό αντίτιμο διαφοροποιεί την προσπάθεια από ένα απλό φυλλάδιο που συνήθως διανέμεται και εξασφαλίζει ότι όποιος το αγοράσει στα ταμεία της αλυσίδας δεν θα το… πετάξει στην ανακύκλωση.

Παράλληλα, τα My market ζήτησαν από τους ειδικούς να «μετρήσουν» τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες στις περιοχές της Ελλάδας που μπήκαν σε καραντίνα. Οι ειδικοί σε αυτήν την περίπτωση ήταν οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες. Συνεργάστηκαν με την ΚΕΔΕ και μετέφεραν το σύνολο των βασικών προϊόντων στις ποσότητες που χρειάζονταν σε κάθε περιοχή. Η εξειδίκευση, το κοινωνικό μήνυμα και το αποτέλεσμα της ενίσχυσης στους ανθρώπους που το είχαν συνδυάστηκαν εξαιρετικά.

Τέλος, τα My market φρόντισαν και τους δικούς τους ανθρώπους. Τόσο με επιπλέον κονδύλι 2.5 εκατ. ευρώ όσο και με 450 προσλήψεις για την κάλυψη αναγκών.

Αν κάποιος βάλει στη σειρά τις ενέργειες αυτές θα διαπιστώσει τη συνέχεια και τη μεθοδικότητά τους. Και θα καταλάβει ότι οι ενέργειες κάθε εταιρείας -μικρής ή μεγάλης- σε κάθε επίπεδο οφείλουν να είναι συνεκτικές και προσαρμοσμένες στη νέα πραγματικότητα. Το παράδειγμα των My market είναι χαρακτηριστικό. Και δείχνει στην πράξη υπευθυνότητα, διορατικότητα και ουσία.

Keywords
Τυχαία Θέματα