«Παραδοσιακές» διακοπές vs Κρουαζιέρα: Τι προτάσσει η MSC Cruises

13:59 8/5/2024 - Πηγή: Reporter

Σημαντικά περιθώρια περαιτέρω διείσδυσης της κρουαζιέρας ως βασική επιλογή διακοπών για τους Έλληνες, ακόμη και για τους νέους, που πολλοί θεωρούν ότι “απέχουν” από τη μορφή αυτή τουρισμού, “βλέπει” η MSC Cruises, μια από τις εταιρείες leader του κλάδου.

Κατέχοντας την τρίτη θέση στον “παγκόσμιο χάρτη κρουαζιέρας”, τόσο σε επίπεδο προορισμών όσο και σε επίπεδο ανάπτυξης υποδομών, κι έχοντας εκφράσει ένα πρωτόλειο ενδιαφέρον για τον υπό παράταση διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το λιμένα Λαυρίου, η εταιρεία

επιχειρεί να αναπτύξει “κουλτούρα” κρουαζιέρας στους Έλληνες. Με την παρουσία της, δε, το έχει, ήδη, ξεκινήσει, παράλληλα με την προσπάθεια των τελευταίων χρόνων κι από άλλες εταιρείες, όπως η Celestyal Cruises.

Ωστόσο τώρα το ‘τροχοδρομεί” με μια συγκροτημένη καμπάνια με στόχο να αναδείξει, σε μια περίοδο έντονης ακρίβειας στις μεταφορές αλλά και στη διαμονη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει. Χαρακτηριστικά, πρίν λίγες εβδομάδες, κατά την εορταστική εκκίνηση της διαδικασίας home porting του MSC Sinfonia από τον Πειραιά ο Norbert Stiekema Executive Director, MSC Cruises, ανέφερε ότι η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε τρία σημεία, την προσβασιμότητα, την εμπειρία ανακάλυψης, το λεγόμενο discovery on board με εκδρομές και εμπειριες στο πλοίο, αλλά και τις προσιτές τιμές (affordability).

”Δεν πρέπει να πουλάμε ακριβά. Άλλωστε δεν πουλάμε πλοία. Θα πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι έξω είναι άνθρωποι και δεν πρέπει να στέλνουμε μήνυμα ότι πουλάμε πλοία” είπε και συμπλήρωσε ότι “κρατάμε τα κόστη μας χαμηλά για να βελτιώσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα" προσφέροντας πιο ελκυστικά πακέτα σε σχέση με τις παραδοσιακές επιλογές διαμονής ή μεταφορών.

Παράλληλα τόνισε ότι ο κλάδος έχει έχει σημαντικές προοπτικές καθώς μόλις στα 20.000 άτομα εκτιμάται το μέγεθος της εσωτερικής αγοράς. “Ζώντας με το νερό κάθε μέρα κι έχοντας τόσο χαμηλό ποσοστό διείσδυσης κρουαζιέρας υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης” συμπλήρωσε, καλώντας τους Έλληνες να δουν τι προσφέρει η κρουαζιέρα, που, όπως τόνισε, είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την κυρίαρχη εμπειρία ταξιδιού με πλοίου που προσφέρει η ακτοπλοϊα.

Για όλο το χρόνο

Πάντως ήδη, τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια ήδη από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της δραστηριοποίησής τους στην περιοχή καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Με βάση, δε, τη διοίκηση, από τη σεζόν 2024-25 και για μία ολόκληρη χειμερινή περίοδο, η MSC Cruises θα μεταφέρει για πρώτη φορά ένα πλοίο της με λιμάνι βάσης στην Ελλάδα, επεκτείνοντας έτσι τη σεζόν κρουαζιέρας στη χώρα, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το ευρύτερο πενταετές ελληνικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης που έχει ως στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Το MSC Sinfonia θα αποπλέει από το λιμάνι βάσης του στον Πειραιά, με δρομολόγια επτά διανυκτερεύσεων που θα περιλαμβάνουν και το νησί της Κέρκυρας.

Η νέα σεζόν περιλαμβάνει, επίσης, αυξημένο αριθμό επισκέψεων σε ελληνικά λιμάνια όπως η Κεφαλονιά, το Κατάκολο, η Ζάκυνθος και η Κέρκυρα, μειώνοντας την «πίεση» σε προορισμούς όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος.

Μοναδικές εμπειρίες και νέο πρόγραμμα

“Το να βλέπεις πχ Μύκονο από το πλοίο όπου έχεις μεταφέρεις την κρεβατοκαμαρά σου είναι μοναδική εμπειρία. Πρέπει να κάνουμε σαφές πόσο διαφέρει από την οποιαδήποτε άλλη εμπειρία” τόνισε το στέλεχος της MSC μιλώντας στην εν λόγω εκδήλωση με δημοσιογράφους.

Σημειώνεται ότι η MSC Cruises έχει σχεδιάσει για το 2024 ένα πλούσιο πρόγραμμα επισκέψεων ελληνικών προορισμών με έξι διαφορετικά κρουαζιερόπλοια που θα ταξιδεύουν στις ελληνικές ακτές, πραγματοποιώντας περισσότερες από 400 επισκέψεις σε εννέα διαφορετικούς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς σε όλη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα κάνει homeporting στον Πειραιά.

Πρόκειται, όπως προαναφέρθηκε, για το MSC Sinfonia, που παρουσιάσθηκε πρόσφατα και το οποίο θα ταξιδεύει όλο το χρόνο από τον Πειραιά. Από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2024, θα επισκεφθεί το Σπλιτ (Κροατία), τη Βενετία (Ιταλία), το Μπρίντιζι (Ιταλία) και τη Μύκονο. Από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025, ενώ θα εξακολουθεί να κάνει home port στον Πειραιά, θα περιλαμβάνει στάσεις στη Σμύρνη/Έφεσο (Τουρκία), την Κωνσταντινούπολη (Τουρκία), την Κέρκυρα (Ελλάδα) και το Μπάρι (Ιταλία).

Κρουαζιέρα πολυτελείας

Να σημειωθεί ότι ο όμιλος της MSC δραστηριοποιείται στην κρουαζιέρα και με την Explora Journeys, την εταιρεία κρουαζιέρας πολυτελείας του Ομίλου η οποία θα προσεγγίζει 21 ελληνικά λιμάνια το 2024.

Την ίδια ώρα, η Explora Journeys, η εταιρεία κρουαζιέρας πολυτελείας του Ομίλου MSC, θα προσεγγίζει 21 ελληνικά λιμάνια το 2024, με πολλά από τα ταξίδια του EXPLORA I να προσφέρουν άνετη επιβίβαση και αποβίβαση στον Πειραιά. Το πρώτο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας προσφέρει μια πραγματικά μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, με 461 σουίτες με θέα στον ωκεανό και αναλογία επισκέπτη προς οικοδεσπότη 1:1,25. Στα λιμάνια που θα επισκέπτεται το EXPLORA I στην Ελλάδα περιλαμβάνονται τα Κατάπολα (Αμοργός), η Πάρος, η Πάτμος και η Κέρκυρα.

Όπως, δε, αναφέρεται, οι κινήσεις αυτές αναμένεται να εισφέρουν ευρύτερα τουριστικά και οικονομικά οφέλη στην περιοχή χάρη στα λιμάνια επιβίβασης στα πλοία του Ομίλου στην Ελλάδα, καθώς μεγάλο ποσοστό επισκεπτών θα φτάνει με πτήσεις από όλο τον κόσμο στα ελληνικά αεροδρόμια, ενώ πολλοί θα παρατείνουν τις διακοπές τους και θα παραμένουν σε ελληνικά θέρετρα και πόλεις πριν ή μετά την κρουαζιέρα.

Σύμφωνα με την εταρεία, πρόσθετα οικονομικά οφέλη στις τοπικές κοινότητες θα αποφέρουν και οι εκδρομές στην στεριά που πραγματοποιούν οι επισκέπτες που ταξιδεύουν με κρουαζιερόπλοια στην περιοχή. Η MSC Cruises προσφέρει πάνω από 40 διαφορετικές εκδρομές στην στεριά σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς που επισκέπτεται, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τοπικούς προμηθευτές και ενσωματώνοντας ξεναγήσεις, εισιτήρια και επισκέψεις σε τοπικές ελληνικές επιχειρήσεις. Αυτές οι εκδρομές όχι μόνο υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες, αλλά ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γνωρίσουν καλύτερα τον ελληνικό πολιτισμό, να γευτούν την ελληνική κουζίνα και να μάθουν περισσότερα για την ελληνική ιστορία.

Για παράδειγμα, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το βιολογικό αγρόκτημα κοντά στο Κατάκολο για να γευτούν το ούζο και να μάθουν για την παραγωγή σαπουνιού ή να δοκιμάσουν ντόπιο κρασί και νόστιμες φρέσκες ελιές λίγο έξω από την πόλη της Ζακύνθου, καθώς σε κάθε προορισμό η MSC Cruises προσφέρει ένα πλήθος επιλογών για εξορμήσεις, βοηθώντας έτσι τις τοπικές οικονομίες και αναδεικνύοντας τον ελληνικό πολιτισμό.

Σημειώνεται ότι η MSC Cruises, η οποία έχει έδρα στη Γενεύη της Ελβετίας, διαθέτει έναν σύγχρονο στόλο 22 πλοίων, ενώ τρία νέα πλοία της εταιρείας πρόκειται να δρομολογηθούν το 2025, το 2026 και το 2027. Η εταιρεία πρωταγωνιστεί στην Ευρώπη, στη Νότια Αμερική, στη Μέση Ανατολή και στη Νότια Αφρική, ενώ έχει ισχυρή παρουσία και στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Άπω Ανατολής. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας κρουαζιέρες σε πέντε ηπείρους και προσεγγίζοντας περισσότερους από 300 προορισμούς.

Γιώργος Αλεξάκης

#MSC_CRUISES #διακοπες #κρουαζιέρα
Keywords
Αναζητήσεις
paradosiakes-diakopes-vs-krouaziera-ti-protassei-i-msc-cruises.htm
Τυχαία Θέματα