Έρευνα ΕΤ στα Σούπερ Μάρκετ: Το ίδιο προϊόν πωλείται με απόκλιση έως και 6,2% [αποκαλυπτικός πίνακας]

Οι τιμές απορρυπαντικών, καθαριστικών, ειδών προσωπικής υγιεινής και βρεφικών πανών εμφανίζουν μικρές αποκλίσεις από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ, μετά και τον «κόφτη» του 30% στις προωθητικές ενέργειες που επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης, φέρνοντας μειώσεις των αρχικών τιμών στο ράφι. Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε ο «Ε.Τ.» της Κυριακής λαμβάνοντας τις αρχικές τιμές (προ προσφορών) […]

Το άρθρο Έρευνα ΕΤ στα Σούπερ Μάρκετ: Το ίδιο προϊόν πωλείται με απόκλιση έως και 6,2% [αποκαλυπτικός πίνακας] εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Έρευνα ΕΤ, Σούπερ Μάρκετ, 62 [αποκαλυπτικός ],erevna et, souper market, 62 [apokalyptikos ]