Γιατί το προσωπικό στα κρουαζιερόπλοια συχνά αγνοεί το καρτελάκι «Μην ενοχλείτε» στις καμπίνες

Στέλεχος της Carnival Cruise Lines, μιας εταιρείας που οργανώνει κρουαζιέρες με έδρα τη Φλόριντα αποκάλυψε το λόγο που το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια παραβιάζει αγνοεί πολλές φορές το καρτελάκι «Μην ενοχλείτε» στις καμπίνες και μπαίνει κανονικά μέσα. Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας, κάνοντας μια ανάρτηση στο Facebook, έδωσε εξηγήσεις σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, μετά από ένα πρόσφατο ταξίδι που έκανε με κρουαζιερόπλοιο
της εταιρείας. Το παράπονο του πελάτη αφορούσε τις ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» που τοποθετούνται έξω από τις πόρτες της καμπίνας. «Πώς θα σας φαινόταν αν ο καθαριστής έμπαινε ξαφνικά στην καμπίνα σου;», έγραψε ο πελάτης. Και συνέχισε: «Η καθαρίστρια μας χτύπησε και μπήκε στην καμπίνα αγνοώντας την ταμπέλα που είχαμε έξω. Αυτό δεν είναι αποδεκτό. Δώσαμε το φιλοδώρημά της σε άλλα μέλη του πληρώματος. Έτσι εκπαιδεύει η Carnival το προσωπικό της;». Η απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, αφού ερεύνησε το περιστατικό ήταν η εξής: «Ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση είναι επειδή αρκετοί από εσάς προσθέσατε τις σκέψεις […]
Keywords
Τυχαία Θέματα