Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Λίνα Φούντογλου: Τόσο το λιμάνι, όσο και ο κινηματογράφος είναι τόπος συνάντησης
- Γιώργος Γκέκας: Ένα βράδυ άκουσα την φωνή και τα θέματα ενός millέnniaλ που δρα (ή και όχι) και ερωτεύεται
- Χρύσανθος Ξάνθης: Καινούργια ζωή για την έρευνα του Δημήτρη Φύσσα «Τα σινεμά της Αθήνας 1896 – 2013»
- Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη: Στην παράσταση χρησιμοποιήσαμε χαρακτηριστικά κακοποιητικών συμπεριφορών που μας ανέφεραν οι ηθοποιοί
iNews στο Facebook
Γιώργος Γκέκας: Ένα βράδυ άκουσα την φωνή και τα θέματα ενός millέnniaλ που δρα (ή και όχι) και ερωτεύεται
04/06/24 16:27Χρύσανθος Ξάνθης: Καινούργια ζωή για την έρευνα του Δημήτρη Φύσσα «Τα σινεμά της Αθήνας 1896 – 2013»
03/06/24 16:30Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη: Στην παράσταση χρησιμοποιήσαμε χαρακτηριστικά κακοποιητικών συμπεριφορών που μας ανέφεραν οι ηθοποιοί
28/05/24 14:50Χάρης Χαραλάμπους Καζέπης: Ο αντιηρωισμός και η νοσταλγική μελαγχολία του «Μάθε με να φεύγω»
29/05/24 12:39Ειδήσεις Culturenow
- Βαγγέλης Γιαννίσης: Είχα πίστη στην ιδέα, αλλά δεν ήξερα αν η εφαρμογή της θα μου ταίριαζε
- Σταύρος Μητρόπουλος: Το “The Philanthropist” είναι το καινούριο μας παραμύθι
- Κώστας Παπακωνσταντίνου: Με τους «Κάλπηδες» επιστρέφουμε ως ομάδα «Πτωχαλαζόνες» στο είδος θεάτρου με το οποίο ξεκινήσαμε
- Βαλέρια Δημητριάδου: Δεν είμαστε πάντα έτοιμοι να έρθουμε αντιμέτωποι με το τίποτα της ύπαρξής μας
- Πηνελόπη Φλουρή: Προσπαθώ να φανταστώ τον Φραντς Κάφκα όταν γράφει επί 9 μέρες το γράμμα στον πατέρα του
- Ρηνιώ Κυριαζή: Ο Λούσιας αποκαλύπτει όσα δεν καταλαβαίνουμε, με την ιερή του αφέλεια, την ανοιχτή ψυχή του
- Οι MΟb trio μας αφιερώνουν το “5050 (UNKLE Reconstruction)” πριν την εμφάνιση τους στο 23o Athens Jazz
- Μαρία Δαμασιώτη: Αυτή τη σαιξπηρική ιστορία θέλω να την αφηγηθώ
- Μπέττυ Νικολέση: Στο έργο ακούμε αυτούς που πάντα βρίσκονται στη λάθος πλευρά της ιστορίας
- Γιώργος Κριθάρας: Μια πολύ σύντομη ημερολογιακή καταγραφή της δεκαετίας μου του 2000
- Allan Harris: Φέρνω μια παράσταση γεμάτη αφηγήσεις και μαγικές μουσικές ενορχηστρώσεις
- Martin Scharnhorst: Στο «Κυνήγι Αρουραίων» δύο αρχετυπικοί χαρακτήρες έχουν βγει ραντεβού καταμεσής μιας χωματερής
- Δέσποινα Καλπενίδου: Με τον «Μικρό Πρίγκιπα» οραμά μας ήταν να αποδώσουμε σκηνικά το αριστούργημα του Εξυπερύ
- Αντώνης Κυριακάκης: Η ανάγκη μου να ερευνήσω την Μικρασιατική Εκστρατεία έχει τις ρίζες της στο σήμερα
- Μάριος Κρητικόπουλος, Πάνος Αποστολόπουλος: «Η Μουγγή Καμπάνα» είναι μία αλληγορία του σύγχρονου κόσμου και της ανθρώπινης ύπαρξης
- «Ο Γάμος» του Μάριου Ποντίκα: Ένα έργο – σταθμός του Νεοελληνικού Θεάτρου
- Μιχάλης Βιρβιδάκης: Γαμώτο μου, όλα σαν ντεζαβού είναι!
- Σπύρος Γραμμένος: Για την Τέχνη ξέρω σίγουρα πως δημιουργεί στιγμές
- Φένια Προβελεγγίου: Ο «Γλάρος» πραγματεύεται ζητήματα που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν
- Βάσια Ζορμπαλή: Αρχίσαμε να αναπτύσσουμε το μπ(λ)αλούν στη βάση ενός διαρκώς διαταρασσόμενου συντονισμού
- Crystal Thomas: Προσδοκώ να αναπτύξω μια στενή σχέση με το κοινό του Half Note Jazz Club
- Δημήτρης Σουκαράς: Το ρεσιτάλ για τρεις κιθάρες είναι κάτι που σκέφτοµαι και συνθέτω στο µυαλό µου εδώ και πολύ καιρό
- ΚΘΒΕ: «Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με βγάλανε» – Έρχεται στη Μονή Λαζαριστών
- Σαμσών Ρακάς: Το «Θεόφιλος Sold» είναι ένα θεατρικό statement
- Ο Αλέξανδρος Κτιστάκης με «Τα Μαύρα» του στο Κύτταρο