O Κάρλος Σάινθ καλείται να διαλέξει μεταξύ της Mercedes και της Audi

Η Audi, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου, έθεσε το τελικό της τελεσίγραφο στον Κάρλος Σάινθ να απαντήσει αν θα δεχθεί την πρόταση της εταιρείας του Ίνγκολσταντ για πολυετές -και μάλιστα, όπως λέγεται, ιδιαίτερα γενναιόδωρο- συμβόλαιο προκειμένου να μεταβεί το 2025 στη Sauber - η οποία ένα χρόνο αργότερα θα μετασχηματιστεί στην εργοστασιακή Audi F1.

Ο Ισπανός δεν φέρεται διατεθειμένος

να περάσει μια ολόκληρη σεζόν σε ρόλο κομπάρσου με τη Sauber -και μάλιστα στην καλύτερη ηλικία του- και προσπαθεί να εξαντλήσει κάθε χρονικό περιθώριο να πάει σε μία από τις άλλες κορυφαίες ομάδες της Formula 1.

Δεδομένου ότι η πόρτα της Red Bull Racing δείχνει να κλείνει, με τη διαφαινόμενη ανανέωση του συμβολαίου του Σέρτζιο Πέρεζ, και εκείνη της Aston Martin F1 μάλλον θα εξακολουθήσει να καλύπτεται από τον Λανς Στρολ (δίπλα στον Φερνάντο Αλόνσο), η μόνη του άλλη επιλογή είναι η Mercedes F1.

Ο διευθυντής της τελευταίας, Τότο Βολφ, φέρεται να έχει προτείνει στον Κάρλος συμβόλαιο μόνο ενός έτους, θέλοντας να περιμένει την απόφαση του Μαξ Φερστάπεν αν θα μεταβεί στο Μπράκλεϊ το 2026 - μια απόφαση που θα εξαρτηθεί από τις πληροφορίες που θα έχει ο Ολλανδός σχετικά με την προετοιμασία των ολοκαίνουριων κινητήρων του 2026 από τις Red Bull Ford Powertrains και Mercedes HPP.


Στο Μαϊάμι ο Σάινθ επανέλαβε ότι, ατυχώς, δεν βρίσκεται σε θέση ισχύος στην μεταγραφική αγορά: “Δυστυχώς δεν είναι κάτι που εξαρτάται από μένα. Πρέπει να περιμένω να δω ποιες αποφάσεις θα ληφθούν”, τόνισε ο 29χρονος.

Ο Βολφ φέρεται να θέλει να τοποθετήσει για έναν ή δύο χρόνια -προετοιμασίας- στη Williams τον εξαιρετικά ταλαντούχο 17χρονο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, πριν τον προωθήσει στην ομάδα της Mercedes, και επιπλέον περιμένει το ενδεχόμενο να αποφασίσει ο Μαξ Φερστάπεν να κάνει τη μετάβαση από το Μίλτον Κινς και την RBR στο γειτονικό Μπράκλεϊ για τη Mercedes.

Ο Ολλανδός είπε πρόσφατα ότι η απόφασή του για αυτό δεν θα εξαρτηθεί από το κολοσσιαίο, πολυετές συμβόλαιο που του προσφέρει η Mercedes, αλλά από την απόδοση που εκτιμά ότι θα έχουν τα μονοθέσια των δύο ομάδων το 2026.

Κατά συνέπεια, είτε ο Φερστάπεν πει το ναι στη Mercedes για το 2026, είτε ο Αντονέλι αποδειχθεί εξαιρετικά ικανός το 2025 με τη Williams, ο Βολφ θέλει να κρατήσει ανοιχτές τις επιλογές του για το 2026. Που σημαίνει ότι ναι μεν τον ενδιαφέρει ο Σάινθ, αλλά μπορεί να του προσφέρει αποκλειστικά μονοετές συμβόλαιο.

Ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με την RBR μέχρι το τέλος του 2028, αλλά μπορεί να το σπάσει αν αποχωρήσει ο Χέλμουτ Μάρκο - κάτι που ο τελευταίος είπε ότι ευχαρίστως θα κάνει για να επιτρέψει στον Μαξ να αποχωρήσει. Αυτή είναι μια απόρροια του εσωτερικού ‘πολέμου ισχύος’ που εκτυλίσσεται τους τελευταίους μήνες εντός των τειχών στο Μίλτον Κινς.

Μέσα σε όλα αυτά η Audi, που έχει δηλώσει δημόσια την απέραντη εκτίμησή της στον Σάινθ, δεν μπορεί να περιμένει πέραν του φετινού Μαΐου για να οριστικοποιήσει τον οδηγό που θα βρίσκεται δίπλα στον Νίκο Χούλκενμπεργκ στη Sauber το 2025. Συνεπώς, η γερμανική εταιρεία έχει θέσει -νέο, και μάλλον οριστικό- τελεσίγραφο στον Σάινθ να δώσει την απάντησή του μέχρι το GP του Μονακό, στο τέλος του μήνα.

Αν ο Σάινθ ρισκάρει να δεχθεί την πρόταση της Mercedes, τότε η πόρτα της Audi μπορεί να έχει κλείσει για εκείνον για το 2026. Εκτός κι αν η τελευταία αποφασίσει να υπογράψει και εκείνη έναν οδηγό για έναν χρόνο, ώστε να περιμένει τον Ισπανό για το 2026.

Όμως, στο σημείο της καριέρας του που βρίσκεται ο Κάρλος, δηλαδή στα καλύτερα χρόνια του, ίσως να μην έχει την πολυτέλεια να υπογράψει σε μία ομάδα που χρειάζεται πολύ χρόνο μέχρι να οικοδομηθεί έτσι ώστε να γίνει πρωταγωνίστρια της Formula 1.

Πολλοί θέλησαν να κάνουν τη σύνδεση του μέλλοντος του Σάινθ με την απόφαση του πατέρα του, Κάρλος Σάινθ του πρεσβύτερου, να αφήσει την “οικογένεια” της Audi και να υπογράψει στη Ford M-Sport για να συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2025 - μιας και η Ford ήδη συνεργάζεται με τη Red Bull Racing. Όμως, μια τέτοια σύνδεση φαντάζει παρατραβηγμένη.

Keywords
Τυχαία Θέματα