H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing
Αναθεωρεί πλήρως τη στρατηγική της στο marketing η Adidas καθώς ο CEO παραδέχθηκε πως «δεν είμαστε τόσο καλοί όσο θα έπρεπε» στον τομέα αυτό. Έτσι, σχεδιάζει να «υπερεπενδύσει» στο marketing προϊόντων, επωνυμίας και πωλήσεων, αυξάνοντας ήδη κατά 9% στο α’ τρίμηνο το budget της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Bjørn Gulden, ανέφερε πως η εταιρεία εργάζεται
Μέρος αυτής της προσπάθειας, αποτελεί η καμπάνια «Originals» τον περασμένο Σεπτέμβριο, ακολουθούμενη από την καμπάνια «You Got This» στο Super Bowl ενώ αντικαθιστά και το σύνθημά της «Impossible is nothing». Σε ενημέρωση των επενδυτών, ο CEO ανέφερε, πως η Adidas είναι ικανοποιημένη από το νέο «brand heat» και την αύξηση των πωλήσεων και πως προσδοκά να επιστρέψει σε κερδοφορία ως το 2026.
Πλέον, η εταιρεία «δεν θα προσπαθήσει να βελτιστοποιήσει το βραχυπρόθεσμο κέρδος» βασιζόμενη σε εκπτώσεις και θα συνεχίσει να μειώνει τα αποθέματά της, κάτι που έχει ήδη κάνει σε ποσοστό 22% συγκριτικά με πέρυσι ενώ θα προσπαθήσει να αντισταθμίσει και τις απώλειες που προέκυψαν από τη διακοπή της σειράς Yeezy μετά τη λήξη συνεργασίας με τον ράπερ Kanye West για αντισημιτικά σχόλια.
(Πηγή: marketingweek.com)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Empower Forward από τη Stoiximan και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Πρωτομαγιά: Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις- Πώς κινούνται τα μέσα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- Κ. Χατζηδάκης: Προχωρούμε με αποφασιστικότητα – Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές
- Alpha Bank: Συνεργασία με την Partners Group στις υπηρεσίες Wealth Management
- Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει 900 εκατ. ευρώ για εθελουσία
- Γιατί ο Μπάιντεν «σβήνει» φοιτητικά δάνεια ύψους 6,1 δισ. δολαρίων – Οι 300.000 ωφελούμενοι
- Estee Lauder: Αύξηση πωλήσεων κατά το γ' τρίμηνο και αναβάθμιση του outlook
- Εργατική Πρωτομαγιά: Σε εξέλιξη οι πορείες στο κέντρο της Αθήνας – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
- Πρωτομαγιά: Στο Σκοπευτήριο Καισαριανής ο Ανδρουλάκης-Το μήνυμά του
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- 2.3 Airline Marketing Workshop, ΔΑΑ: Αερομεταφορές | η τέχνη της στρατηγικής και η επόμενη σωστή κίνηση!
- Γιαούρτι και Επιδόρπια Γιαουρτιού: Η μεταμόρφωση ενός παραδοσιακού προϊόντος με «όχημα» την καινοτομία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Schroders ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- ΗΠΑ: Τα νέα μισθολόγια στον ιδιωτικό τομέα αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από τον αναμενόμενο τον Απρίλιο
- Νέα συνεργασία της Alpha Bank με την Partners Group στις υπηρεσίες wealth managemen
- Schroders: Ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα – Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
- Γερμανία: Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Mastercard: Ισχυρότερη του αναμενομένου κερδοφορία στο α' τρίμηνο, με "όχημα" τις υψηλές καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ
- Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Έως 130 ευρώ το πασχαλινό τραπέζι του 2024 – Αύξηση 19,3% σε ένα χρόνο