H Coca-Cola επενδύει περαιτέρω στο AI-powered marketing
17:18 24/4/2024
- Πηγή: Marketing Week
Ένα μουσικό όργανο βασισμένο, κατά ομολογία της, στην τεχνολογία του AI και τη νευροεπιστήμη, λανσάρει η Coca-Cola, με σκοπό να προσομοιώσει την εμπειρία της κατανάλωσης ενός από τα προϊόντα της. Μέσω της νέας εφαρμογής με όνομα Coke SoundZ, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους μελωδίες με βάση τους ήχους που προέρχονται από το άνοιγμα και τη γουλιά που καταπίνουν από ένα μπουκάλι Coke.
Σύμφωνα δε με δελτίο τύπου του brand, οι ήχοι που μεταφέρονται μέσω
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου, η τεχνολογία χρησιμοποιείται «για την ανάλυση των κυματομορφών» από τον ήχο της κατανάλωσης του αναψυκτικού. Παρομοίως, λίγες πληροφορίες διατέθηκαν σχετικά με τη νευροεπιστήμη η οποία φέρεται να περιλαμβάνεται στην προσπάθεια.
(Πηγή: The Drum)
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αττικόν: «Η εικόνα του πατέρα του Γ. Καλλιάνου δεν τηρούσε τα ιατρικά κριτήρια για ΜΕΘ»
- "Το Πρώτο μου Σπίτι" γίνεται πραγματικότητα με την Εθνική Τράπεζα
- ΕΒΕΠ: Αισιοδοξία για τον Πασχαλινό τζίρο
- Κ. Χατζηδάκης για 30ετές ομόλογο: Ακόμη μία ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία
- Πάνω από 2,7 δισ. ευρώ τα έσοδα της United Group για το 2023
- Ο Στέφανος Χίος επιτέθηκε στην Αλεξία Μπακογιάννη – Σοβαρό επεισόδιο στο κέντρο της Αθήνας
- «Συναγερμός» της Διεθνούς Αμνηστίας: Στα πρόθυρα διάλυσης η μεταπολεμική παγκόσμια
- Μικρότερη έξοδο για το Πάσχα, βλέπουν οι καταναλωτές σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ
- EURO 2024: Η UEFA ανάβει πράσινο φως για τους 26 παίκτες
- Το Ισραήλ λέει πως "προχωράει" με την επίθεση στη Ράφα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Kosmocar δημιουργεί θέση Head of Marketing, Communications & PR
- Aναδεικνύoντας τις καινοτόμες επιχειρήσεις που προσφέρουν φροντίδα στα κατοικίδια ζώα
- Αντ. Βεζύρογλου και Kitchen.was σε νέα retail καμπάνια
- H Coca-Cola επενδύει περαιτέρω στο AI-powered marketing
- «Πες με ιδιότροπη» από τη 4WiseMonkeys και το Κέντρο Διοτίμα
- Στη H+K η corporate επικοινωνία της Γρ. Σαράντης
- Nέα συνεργασία Kovald και Stamatiou Homes
- Tα LG Channels εγκαινιάζουν κανάλι υπό το σήμα LG
- «Αυτοί 3-0»: Νέο vidcast της 24Media
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Coca-Cola επενδύει περαιτέρω στο AI-powered marketing
- Tα LG Channels εγκαινιάζουν κανάλι υπό το σήμα LG
- «Πες με ιδιότροπη» από τη 4WiseMonkeys και το Κέντρο Διοτίμα
- Η Kosmocar δημιουργεί θέση Head of Marketing, Communications & PR
- Αντ. Βεζύρογλου και Kitchen.was σε νέα retail καμπάνια
- Nέα συνεργασία Kovald και Stamatiou Homes
- «Αυτοί 3-0»: Νέο vidcast της 24Media
- Στη H+K η corporate επικοινωνία της Γρ. Σαράντης
- Aναδεικνύoντας τις καινοτόμες επιχειρήσεις που προσφέρουν φροντίδα στα κατοικίδια ζώα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ισραήλ: «Προχωράει» με την επίθεση στη Ράφα
- Μάχη για την τιμή του οβελία, μειωμένες 30% οι παραγγελίες
- Πάνω από 2,7 δισ. ευρώ τα έσοδα της United Group για το 2023
- Χρυσός και πετρέλαιο πηγές ανησυχίας για τον πληθωρισμό – Τι ανησυχεί το μεγαλύτερο fund του κόσμου
- Πιερρακάκης: «Έλα μαζί να δούμε πως μπορείς να κάνεις μια επώνυμη αναφορά στο stop-bulling.gov.gr»
- Project Voria: Ξεκινάει η μεγάλη επένδυση στο Μαρούσι – Έργο ύψους 250 εκατ. ευρώ
- Κ. Χατζηδάκης για 30ετές ομόλογο: Ακόμη μία ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία
- Μεξικό: Άλμα στον πληθωρισμό-Λιγότερες πιθανότητες για μείωση επιτοκίων τον Μάιο
- Ξενοδοχεία: Στο 63,5% η μέση πληρότητα στην Αθήνα το πρώτο τρίμηνο