Lions State of Creativity: Πώς μειώνεται η ένταση μεταξύ brand-agency;

Η δημιουργικότητα, που φέρνει αποτελέσματα, προκύπτει από την εργασία της ομάδας που υλοποιεί το εκάστοτε έργο, αλλά η ένταση μεταξύ των brands και των δημιουργικών συνεργατών τους είναι κρίσιμη, σύμφωνα με όσα εντοπίζει η έκθεση Lions State of Creativity.

Οι ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο όλων των σταδίων της δημιουργικής διαδικασίας, ενώ από την άλλη πλευρά, όσοι δυσκολεύονται να εργαστούν αποτελεσματικά στο πλαίσιο της σύμπραξης πελάτη-πρακτορείου έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να προβλέψουν μείωση της ανάπτυξης

το 2024. Με βάση τα αποτελέσματα έρευνας σε 3.000 marketers και δημιουργικούς, η έκθεση State of Creativity παρέχει έναν πρακτικό οδηγό για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος σε αυτό το επίπεδο.

Όπως προκύπτει, η ένταση δημιουργείται όταν οι ομάδες των πρακτορείων αισθάνονται υποτιμημένες και ανεπαρκώς αξιοποιημένες, λόγω της κακής ευθυγράμμισης μεταξύ των συνεργατών, ή της έλλειψής εμπιστοσύνης στο agency. Όταν τα agencies νιώθουν ότι αποτελούν έξτρα χέρια και όχι δημιουργικούς συνεργάτες, καταλήγουν να προσφέρουν έργο χαμηλότερης ποιότητας.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα