Αυξήθηκε κατά 10% η συνολική αξία των 100 κορυφαίων B2B brands

Τα 100 κορυφαία σε αξία B2B brands αξίζουν συνολικά κατά 1/4 του τρισεκατομμυρίου δολαρίων περισσότερο το 2024 σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Brand Finance, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10%.

Τα δεδομένα αυτά έρχονται τη στιγμή που όλο και περισσότερα B2B brands επενδύουν στο brand-building work, μετά από υπερεξάρτηση από το performance

advertising. Σύμφωνα με τη Brand Finance, η Microsoft είναι και πάλι το πιο πολύτιμο (valuable) B2B brand, αξίας 220,42 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 60% σε σύγκριση με το 2023.

Το δεύτερο πολυτιμότερο brand στον κόσμο είναι η κινεζική State Grid, αξίας 71,15 δισ. δολαρίων, «ρίχνοντας» στην τρίτη θέση την Amazon, η οποία είδε την αξία της να μειώνεται 2% στα 69,4 δισ. δολάρια. Στην 4η θέση βρίσκεται η Oracle, καταγράφοντας αύξηση 34% στα 53,1 δισ. δολάρια, ενώ την πεντάδα συμπληρώνει η UnitedHealthcare, με ανάπτυξη 28% στα 47,63 δισ. δολάρια.

Ακολουθεί η Shell στην έκτη θέση με αξία 45,3 δισ. δολάρια, η Nvidia που είναι και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα B2B φέτος, στην έβδομη θέση στα 44,5 δισ. δολάρια με αύξηση 165%, η ICBC στην 8η θέση στα 43,4 δισ. δολάρια, η Deloitte στα 41,8 δισ. δολάρια και στη δέκατη θέση η Aramco με 41,6 δισ. δολάρια.

(Πηγή: Μarketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα