Η Baas Digital παρουσιάζει το case study του ολλανδικού e-shop Boekenbalie

Η Baas Digital παρουσιάζει ένα ακόμη case study σε performance campaigns και τα αποτελέσματα που έφερε πρόσφατα για την BoekenBalie, ένα e-shop μεταχειρισμένων βιβλίων στην Ολλανδία, με τη χρήση Meta Conversions Campaigns.

Εφαρμόζοντας μια performance στρατηγική για την BoekenBalie, η Baas Digital

εστίασε σε πολλαπλές Conversions/ Sales campaigns ταυτόχρονα με Reach/ Brand Awareness σε prospecting αλλά και remarketing κοινά, κάνοντας χρήση και των αυξημένων δυνατοτήτων των advantage+ sales campaigns αλλά και product catalog campaigns.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ειδικό sales activation «Second hand Book Week», που έλαβε χώρα τον Μάρτιο του 2024, οδήγησαν τον ίδιο μήνα σε ένα 25x ROAS σε ό,τι αφορά στα δημιουργικά του activation, όπως επισημαίνει το agency σε σχετική ανακοίνωσή του.

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο έως σήμερα, η Baas Digital κατάφερε, όπως σημειώνει, να μειώσει το CPA (Cost per Acquisition) από 8 σε 1 ευρώ με το ROAS (Return on Ad Spend) να ακολουθεί την ακριβώς αντίστροφη πορεία προς τα επάνω. «Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνει τη διαρκή δέσμευση της Baas Digital για υψηλή απόδοση και καινοτομία στο performance advertising και το e-commerce», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Keywords
Τυχαία Θέματα