Το 53% των agency στελεχών ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή

Όσοι εργάζονται στον κλάδο της διαφήμισης ανησυχούν περισσότερο από το ευρύ κοινό για την κλιματική αλλαγή και τον αντίκτυπο της διαφήμισης στο περιβάλλον, αναφέρει το The Institute of Practitioners in Advertising (IPA).

Η ομάδα του IPA Media Climate Action Group, που αποτελείται από 52 πρακτορεία μέσων ενημέρωσης, αποκάλυψε σε έρευνά της πως το 53% όσων εργάζονται σε agencies ανησυχεί για τις κλιματικές εξελίξεις ενώ το 37% δηλώνει απογοητευμένο για το θέμα. Μόνο ένα μικρό ποσοστό

της τάξης του 25% δήλωσε πως μπορεί να έχει επιρροή στην περιβαλλοντική στρατηγική.

Η έρευνα μεταξύ άλλων διαπίστωσε πως το 53% των νέων θα σκεφτόταν να εργαστεί στη διαφημιστική βιομηχανία, σε σύγκριση με το 38% του ευρύτερου κοινού. Το 12% των εργαζόμενων στη διαφήμιση απάντησε πως ο κλάδος έχει θετικό αντίκτυπο στο κλίμα ενώ το 48% πως έχει αρνητικό και το 55% πως θα ένιωθε άνετα να εκφράσει τις ανησυχίες του για το κλίμα σε συναδέλφους.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Το 53% των agency στελεχών ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή,