ΣΚΑΪ: Με ριάλιτι από τα… παλιά θα καλύψει τα βράδια του καναλιού ο σταθμός

Την αύξηση ριάλιτι στο τηλεοπτικό τοπίο σημάδι «ανάπτυξης» δεν την λες, όλοι το ξέρουν αυτό. Περισσότερο σε κινήσεις δραστικής οικονομίας παραπέμπουν.

Εύκολη λύση για να «γεμίζει» ώρες πανάκριβου τηλεοπτικού χρόνου. Πάρτε παράδειγμα το «Survivor» ή το «TV queen» των ΣΚΑΪ και Open αντιστοίχως. «Γεμίζουν» τρίωρα (και βάλε) προγράμματος τα οποία σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να καλυφθούν από επεισόδια σειρών (ελληνικών ή ξένων) ή ταινιών επιλογές οι οποίες σε βάθος χρόνου κοστίζουν περισσότερα.

Ο ΣΚΑΪ

για το καλοκαίρι επιθυμεί να συντηρήσει μια κάποια τηλεθέαση και γι’ αυτό κάνει «απόψυξη» στο μποτοξαρισμένο ριάλιτι «Power of love».

Το κανάλι του Φαλήρου είχε λανσάρει το ριάλιτι προ εξαετίας και το παρουσίαζε η Μαρία Μπακοδήμου. Το είχε εντάξει στο πρόγραμμα του μέσα Φεβρουαρίου 2018.  Στο τέλος της σεζόν εκείνης είχε τακτική παρουσία στο ημερήσιο Top 10. Την επόμενη τηλεοπτική περίοδο ο ΣΚΑΪ είχε προγραμματίσει την πρεμιέρα του δεύτερου κύκλου «Power of love» ανήμερα την Πρωτοχρονιά του 2019  αξιοποιώντας τη συγκυρία ώστε να καταφέρει να διαμορφώσει συνήθεια τηλεθέασης, ενώ τα άλλα κανάλια είχαν επαναλήψεις σειρά ως είθισται στο πρώτο 15ήμερου του Ιανουαρίου.

Πράγματι το ριάλιτι στις πρώτες μέρες μετάδοσης του εμφανίζονταν στις διακεκριμένες θέσεις τηλεθέασης. Αυτό διήρκεσε περίπου 20 μέρες. Από τη στιγμή που επανήλθαν στις θέσεις τους -ιδίως στο prime time- οι προτάσεις του ανταγωνισμού, το ριάλιτι σχεδόν εξαφανίστηκε από τις διακεκριμένες θέσεις τηλεθέασης και ο τελικός του (21/6/2019) κατάφερε τηλεθέαση μόλις 4,7% (ή 486.000 τηλεθεατές) σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.

Ο ΣΚΑΪ πριν από μερικές ώρες έβγαλε στον αέρα τρέιλερ για ριάλιτι απευθύνοντας πρόσκληση συμμετοχής σε όποιον ενδιαφέρεται, με πλάνα, όχι από του προηγούμενους κύκλους του ριάλιτι αλλά  με υλικό από ξένη εκδοχή του προγράμματος.

Διαβάστε επίσης:

Maestro: Καθήλωσε η πρεμιέρα του Β’ Κύκλου – Το Twitter αποθέωσε Γουλιώτη, Καβογιάννη, Αλεξίου

Όλα τα χε η ΕΡΤική Μαργιωρή το χασμουρητό της Σάττι της έφταιγε

Πήρε την ανηφόρα η τηλεθέαση του Mega την Τετάρτη

Keywords
Τυχαία Θέματα