Νέα φλέβα χρυσού οι «kidults»: Οι ενήλικες που αγοράζουν παιχνίδια περισσότερο από τα παιδιά

«Φλέβα χρυσού» έχουν χτυπήσει οι εταιρείες παιχνιδιών, καθώς οι ενήλικες -λόγω νοσταλγίας, μόδας ή και εξαιτίας οικονομικής αδυναμίας να ψυχαγωγηθούν με άλλους τρόπους- έχουν επανέλθει στις παιδικές τους συνήθειες. Τα τελευταία χρόνια η ενασχόληση των ενηλίκων με τα παιχνίδια έχει αυξηθεί με εκρηκτικό ρυθμό, με αποτέλεσμα σε ορισμένες χώρες, όπως η Ισπανία, περίπου το ένα […]
Keywords
Τυχαία Θέματα
Νέα φλέβα χρυσού οι «kidults»: Οι ενήλικες που αγοράζουν παιχνίδια περισσότερο από τα παιδιά,