Η AVRAMAR «φέρνει» τη Μεσόγειο στις αγορές του κόσμου

Ο καταναλωτής του μέλλοντος βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου AVRAMAR, ο οποίος μετά τη συνένωση των εταιρειών Νηρεύς, Σελόντα, Ανδρομέδα και της εταιρείας τροφών Περσεύς, θέτει ως βασικό όραμα να εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τα ψάρια της μεσογειακής ιχθυοκαλλιέργειας. Η στρατηγική στόχευση του ομίλου AVRAMAR, σε συνδυασμό με την παρακαταθήκη των τεσσάρων σχεδόν δεκαετιών της εμπειρίας των εταιρειών που συνενώθηκαν, επιδιώκει, επίσης, να αναδείξει μια νέα εποχή για την ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια, θέτοντάς την και πάλι στο τιμόνι των διεθνών εξελίξεων του κλάδου.
Keywords
Τυχαία Θέματα