Ν. Τσατσαρωνάκης «Το Μάννα»: Η χανιώτικη επιχείρηση που απλώνει «τα φτερά της» σε νέες εγκαταστάσεις και με νέα προϊόντα (φωτο – βίντεο)

Την επέκταση της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ σε νέα προϊόντα, με την αξιοποίηση του εργοστασίου της «Κατσέλης», έκτασης 23.000 τ.μ. στις Αχαρνές Αττικής, το οποίο απέκτησε τον Μάιο του 2021, ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Ελένη Τσατσαρωνάκη, στη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που πραγματοποιήθηκε στην Κίσαμο.

Στην διάρκεια της εκδήλωσης στους φιλόξενους χώρους του Τσατσαρωνάκειου

Πολύκεντρου, που αποτελεί ένα χώρο πολιτισμού, δημιουργίας και προσφοράς, δωρεά από την οικογένεια Τσατσαρωνάκη στην τοπική κοινωνία και στη Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου, παρουσιάστηκε η πολυσχιδής ανάπτυξη του Ομίλου Τσατσαρωνάκη σε τρεις βασικούς τομείς:

Στην πρωτογενή παραγωγή αγροτικών προϊόντων, στην μεταποίηση και εμπορία προϊόντων αλεύρων και στην τουριστική ανάπτυξη και τα τρία με την γνωστή και καταξιωμένη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ποιότητα των παραδοσιακών κρητικών παξιμαδιών, με τα οποία ξεκίνησε ο ιδρυτής της οικογενειακής επιχείρησης Νίκος Τσατσαρωνάκης.

Ο ιδρυτής της εταιρείας Νικόλαος ΤσατσαρωνάκηςΗ κα Κατερίνα Τσατσαρωνάκη

Αναφερόμενη στην αναδιοργάνωση της εταιρείας και στην επέκταση της παραγωγής σε νέα προϊόντα με βάση το αλεύρι με αξιοποίηση του εργοστασίου του Ομίλου στην Αττική, η κα Ελένη Τσατσαρωνάκη είπε ότι «ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης…..τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”. Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες.

Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο. Η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες».

Στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα στρατηγικά βήματα του Ομίλου της οικογένειας Τσατσαρωνάκη στους τομείς της μεταποίησης, τις τουριστικές υπηρεσίες και την πρωτογενή παραγωγή.

«Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό», τόνισε η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη, κάνοντας σύντομες αναφορές:

• Στο ξενοδοχείο Molos Bay του Ομίλου στην Κίσαμο, που λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, καθώς οι πελάτες καταναλώνουν και δοκιμάζουν γεύσεις, βιωματική διαδικασία η οποία λειτουργεί πιλοτικά για διατροφικές ιδέες και συνταγές.

• Στο εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, που συνδέει τον φυσικό χώρο με τη διατροφή και την ευεξία (place and well-being).

• Στο παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, σε έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, που είναι πλέον μια αυτοτελής δραστηριότητα. Στα συγκεκριμένα θερμοκήπια παράγονται ντομάτες και ντοματίνια, ενώ σε ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής παράγεται ελαιόλαδο, δηλαδή βασικά προϊόντα για κάθε ελληνικό νοικοκυριό.

Η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε και στη νέα σχεδιαζόμενη επένδυση του Ομίλου, ως καινοτομική «δράση» στο σύμπλεγμα Τουρισμού – Πολιτισμού, επισημαίνοντας ότι στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης είναι να γίνουν τα Φαλάσαρνα τουριστικός προορισμός που διαμορφώνεται σε εμπειρία, βασιζόμενος στην προβολή και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος και στα πολιτιστικά δρώμενα, αξιοποιώντας, παράλληλα, τα ιστορικά ίχνη και μνημεία στον παραδοσιακό τρόπο ζωής.

«Ένας προορισμός που παρέχει υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση φιλοξενίας συνδυάζοντάς αυτές τις προδιαγραφές με φυσικό – οικολογικό τρόπο αναψυχής», όπως χαρακτηριστικά είπε.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας «Το Μάννα» Ν.Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ σημείωσε, ακόμα, ότι «το όραμά μας για την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει:

• Τον διαχωρισμό (διάσπαση) δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας.

• Τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών.

• Τη διατήρηση της αυθεντικής ποιότητας, που παραμένει αδιαπραγμάτευτη.

• Τη διατήρηση, ως κεντρικής αξίας, του σεβασμού στον καταναλωτή και στους συνεργάτες της εταιρείας.

• Την έμφαση στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συντηρητικότητα σε βραχυχρόνιο επίπεδο.

• Την ανάλυση σεναρίων επιχειρηματικού κινδύνου (foresight), που αποτελεί ένα από τα επόμενα ζητούμενα.

• Την περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης.

• Την υποστήριξη της προσωπικής βελτίωσης του προσωπικού.

• Την προετοιμασία της επόμενης γενιάς: η γνώση είναι η δύναμή τους, με ανεξαρτησία επιλογής, γιατί δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς μια καλή διαδοχή.

• Τις εταιρικές συνεργασίες με αμοιβαία ωφέλεια.

• Τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».

Στην υψηλή διατροφική αξία του παξιμαδιού και στα ιδιαίτερα σημαντικά ζητήματα ποιοτικού ελέγχου, που αποτελούν μέγιστη προτεραιότητα για την εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ αναφέρθηκε η διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης, χημικός – τεχνολόγος Τροφίμων Χαρά Τσατσαρωνάκη.

Η διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης, χημικός – τεχνολόγος Τροφίμων Χαρά Τσατσαρωνάκη.

Όπως τόνισε «τα παξιμάδια μας είναι μοναδικά επειδή είναι χειροποίητα», ενώ επεσήμανε πως «η εταιρεία μας, ως leader της ελληνικής και διεθνούς αγοράς στην κατηγορία των παξιμαδιών, είναι πιστοποιημένη με όλα τα διεθνή πιστοποιητικά ασφάλειας και ποιότητας τροφίμων, όπως IFS, BRC, ISO, FSMA κ.ά. ενώ έχει ελεγχθεί και από τον αμερικανικό FDA. Παράλληλα, οι υπεύθυνοι κάθε σταδίου της παραγωγής παρακολουθούν την εξέλιξη των διαδικασιών και ελέγχουν την εφαρμογή του πρωτοκόλλου ποιότητας και ασφάλειας. Όσον αφορά τον έλεγχο πρώτων υλών, τελικών προϊόντων και υλικών συσκευασίας, στην εταιρεία μας υπάρχει εργαστήριο που διεξάγει χημικές και μικροβιακές αναλύσεις, καθώς και ρεολογικούς ελέγχους αλεύρων».

Στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ ο οικονομικός διευθυντής Παναγιώτης Σταθόπουλος, τονίζοντας ότι στόχος είναι να διατηρείται διαρκώς σε πολύ υψηλά επίπεδα η ποιότητα των προϊόντων και ταυτόχρονα οι τιμές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο ράφι για τους καταναλωτές, που τιμούν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία εδώ και δεκαετίες.

«Βούληση της εταιρείας είναι να παράγει την καλύτερη ποιότητα προϊόντων -γεγονός αδιαπραγμάτευτο- στην καλύτερη δυνατή τιμή για τον καταναλωτή», είπε ο κ. Σταθόπουλος σημειώνοντας ότι «σημαντικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι η έλλειψη δανεισμού καθώς όλες οι επενδύσεις γίνονται με ίδια κεφάλαια. Η επανεπένδυση των εταιρικών κερδών στην ίδια την επιχείρηση αποτελεί βασική στρατηγική των μετόχων, η οποία αποδεικνύει και στηρίζει το όραμά τους για αειφόρο ανάπτυξη», υπογράμμισε ο κ. Σταθόπουλος, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στο προσωπικό, λέγοντας ότι «η εταιρεία ενδιαφέρεται και ξεχωριστά για τις ανάγκες κάθε εργαζόμενου, προσφέροντας την αντίστοιχη βοήθεια».

Τα προϊόντα της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχουν σταθερά την πρώτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών επισήμανε ο διευθυντής Πωλήσεων Θανάσης Τσακαρδάνος, παρουσιάζοντας τα επίσημα στοιχεία της Nielsen για το 2023. Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, η εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα branded προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%. Ταυτόχρονα, διατηρεί την πρώτη θέση στις υποκατηγορίες: χωρίς αλάτι (46%), ελαιολάδου (46%), σίκαλης (32%), κριθαρένια (28%), κριθαροκουλούρες (24%) και τη δεύτερη θέση στην υποκατηγορία χαρούπι (20%).

Ο διευθυντής πωλήσεων Θανάσης Τσακαρδάνος,

Τσατσαρωνάκειο Πολύκεντρο και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η εταιρική παρουσίαση του Ομίλου Τσατσαρωνάκη πραγματοποιήθηκε στους φιλόξενους χώρους του Τσατσαρωνάκειου Πολύκεντρου, στην Κίσαμο Χανίων, που αποτελεί ένα χώρο πολιτισμού, δημιουργίας και προσφοράς, δωρεά από την οικογένεια Τσατσαρωνάκη στην τοπική κοινωνία και στη Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου. Τα εγκαίνιά του έγιναν πριν από 12 περίπου χρόνια από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της καλλιέργειας της κουλτούρας του «επιχειρείν» στο Λύκειο (που αποτελεί και στόχο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ανάγκη για την αγορά), η εταιρεία υποστηρίζει με υποτροφίες, για παιδιά της Κρήτης, το Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας (Youth Entrepreneurship Summer Program –YES). Είναι το πρώτο στην Ελλάδα που διοργανώνεται από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου. Έχει ως στόχο να αναδειχθεί η νεανική καινοτομία και επιχειρηματικότητα και να εκπαιδευτούν οι μαθητές σε έναν νέο τρόπο σκέψης που ενισχύει την καινοτομία και την επιχειρηματική υλοποίηση ιδεών, ανεξάρτητα από τον τομέα σπουδών που θέλει να ακολουθήσει ένας/μία μαθητής/τρια (διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά, πολυτεχνικές σχολές, νομική, ιατρική κ.λπ.).

Keywords
Τυχαία Θέματα