Η Honda θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από την Formula 1 στα ηλεκτρικά της
Μπορεί έως τώρα να συνδέαμε τους αγώνες (και ειδικά τη Formula 1) με τεχνολογίες που περνούσαν στο δρόμο και αφορούσαν επιδόσεις και ασφάλεια. Αυτό τώρα αλλάζει.
Η Honda θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία που έχει αναπτύξει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με στόχο να κρατήσει χαμηλά το βάρος των ηλεκτρικών της οχημάτων. Με στόχο «δίαιτα» που μπορεί να φτάνει και τα 110 κιλά!
Τα παραπάνω αποτελούν μονόδρομο γιατί η ιαπωνική εταιρεία
Αυτά θα εξελιχθούν από το μηδέν, θα είναι διαφόρων μεγεθών και θα αποτελέσουν μέλη της εν τη γενέσει οικογένειας «O Series». Κι όλα θα επωφεληθούν από όσα γίνονται στις πίστες του κόσμου.
Πως; Με ελαφρύτερα σασί, νέους, μικρότερων διαστάσεων ηλεκτροκινητήρες που θα δανείζονται τεχνολογία από την F1 και πιο αποδοτική διάταξη των μπαταριών. Αυτές πλέον θα βρίσκονται στο κέντρο των EV οχημάτων της Honda, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία.
Όλα τα μοντέλα της «O Series» αναμένεται να έχουν αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 500 χιλιόμετρα κι όλα αυτά, δίχως να ευνουχίζει την οδηγική εμπειρία.
Εφαλτήριο αυτής της «επίθεσης» θα είναι το 2026, με το εμπορικό λανσάρισμα της νέας γενιάς ηλεκτρικών μοντέλων της Honda να ξεκινά την εμπορική της πορεία από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, προτού τη δούμε και στην Ευρώπη.
Η εν λόγω «οικογένεια» οχημάτων θα αφορά αρχικά ένα compact SUV, ένα μεσαίου μεγέθους SUV κι ένα sedan που θα μας συστηθούν σε μία διετία. Το 2027 θα δούμε ένα μεγαλύτερων διαστάσεων με τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ το 2028 ακόμα compact SUV. Και μέχρι το 2030, θα δούμε άλλα δύο μοντέλα.
Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Suzuki S-Cross 1.5 Strong Hybrid 116 PS Allgrip Δοκιμή / Test drive
- Ποιο είναι το πλέον χρονοβόρο έργο;
- Φοιτήτρια Νομικής αναγκάζει τη Stellantis να πληρώσει €8+ εκατ.
- «Περιπολικό» Honda S2000 κυκλοφορούσε ανασφάλιστο [video]
- Ford Focus RS | TractioN 2016
- Ford Puma: Με μηνιαίο μίσθωμα 199 ευρώ τον μήνα ή με μηδενική προκαταβολή
- Η Honda θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από την Formula 1 στα ηλεκτρικά της
- Συλλεκτική έκδοση για το ιταλικό sedan – Σε μόλις 275 μονάδες
- Οδηγούμε το νέο Renault Rafale: Έτοιμο για μάχη
- Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS: Οδηγούμε το SUV με αυτονομία 476 km
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Car & Motor
- Ford Puma: Με μηνιαίο μίσθωμα 199 ευρώ τον μήνα ή με μηδενική προκαταβολή
- Η Honda θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από την Formula 1 στα ηλεκτρικά της
- Πότε ξεκινά το Μετρό Θεσσαλονίκης -Οι 13 σταθμοί και οι επόμενοι που έρχονται
- Τι είναι αυτό το «κόκκινο χαλί» στους δρόμους -Τι πρέπει να κάνετε όταν το δείτε
- Η Aston Martin ετοιμάζεται να βγει εκτός δρόμου με το «Project Rambo»
- Τελευταία Νέα Car & Motor
- Η Honda θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από την Formula 1 στα ηλεκτρικά της
- Πότε ξεκινά το Μετρό Θεσσαλονίκης -Οι 13 σταθμοί και οι επόμενοι που έρχονται
- Η Aston Martin ετοιμάζεται να βγει εκτός δρόμου με το «Project Rambo»
- Τι είναι αυτό το «κόκκινο χαλί» στους δρόμους -Τι πρέπει να κάνετε όταν το δείτε
- Ford Puma: Με μηνιαίο μίσθωμα 199 ευρώ τον μήνα ή με μηδενική προκαταβολή
- Formula 1 - GP Ίμολα: Στην κορυφή και στο FP2 o Leclerc και η Ferrari
- Formula 1: O Norris έβγαλε το όνομά του από μία ανεπιθύμητη κορυφή
- Οδηγούμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα το νέο Suzuki Swift
- Γιατί η Ferrari δεν πρόκειται να προσθέσει Turbo στα μελλοντικά της V12
- Ποιες παραβάσεις θα περιλαμβάνει η Αντικοινωνική Οδική Συμπεριφορά;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Suzuki Swift 1.2 Hybrid: Έφτασε Ελλάδα η νέα του γενιά – Οι πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις και οι τιμές του (εικόνες)
- Συλλεκτική έκδοση για το ιταλικό sedan – Σε μόλις 275 μονάδες
- Ποιο είναι το πλέον χρονοβόρο έργο;
- Οδηγούμε το νέο Renault Rafale: Έτοιμο για μάχη
- Volvo EX30 Single Motor Extended Range 272 PS: Οδηγούμε το SUV με αυτονομία 476 km
- Ford Focus RS | TractioN 2016
- Φοιτήτρια Νομικής αναγκάζει τη Stellantis να πληρώσει €8+ εκατ.
- Suzuki S-Cross 1.5 Strong Hybrid 116 PS Allgrip Δοκιμή / Test drive
- Η Toyota τελευταία σε έρευνα για το περιβάλλον, πρώτη η Tesla