Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Sustainability & ESG Performance: Η τάση που έγινε στάση υπό προϋποθέσεις
- Βρετανία: 100 επικεφαλής επιχειρήσεων υποστηρίζουν το Εργατικό Κόμμα
- Βρετανία: Πάνω από 100 επικεφαλής επιχειρήσεων υποστηρίζουν το Εργατικό Κόμμα, ενόψει εκλογών
- Οι επιχειρηματίες της Βρετανίας στηρίζουν το αντιπολιτευόμενο Εργατικό Κόμμα
- Σε συνεργασία προχωρά το WPP με την Anthropic
- Σε παγκόσμιο creative review η General Mills
iNews στο Facebook
Βρετανία: Πάνω από 100 επικεφαλής επιχειρήσεων υποστηρίζουν το Εργατικό Κόμμα, ενόψει εκλογών
28/05/24 10:58Ogilvy: Έλληνας ο πρώτος Global Chief Transformation Officer του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου
25/04/24 08:39Οι «βόμβες» ΚΜ, το παρασκήνιο για Παπασταύρου-Μπρατάκο, το ενδιαφέρον σε Optima, Intralot, ΤΕΝΕΡΓ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η επιτυχία Σταϊκούρα – Περιστέρη, τι λέει ο Πασχαλάκης της Q&R και ο Κουτσολιούτσος ενώπιον της εισαγγελέως
29/03/24 00:02Ειδήσεις Wpp
- Το Powerade σε global καμπάνια για το well being των αθλητών
- Τρεις στη shortlist του global media spec της Amazon
- WPP, Google και Wacl υποστηρίζουν την Allies Coming out for Trans+
- Ευρωπαϊκά χρηματιστήρια: Σε νέο ιστορικό υψηλό ο Stoxx 600
- Σύμπραξη WPP και Google για generative AI-driven marketing
- Το WPP εγκαινιάζει ρόλο Client Lead για τη Nestlé στην Ευρώπη
- JP Morgan: Λίστα με ευρωπαϊκές μετοχές που κινδυνεύουν να συρρικνωθούν
- AKQA και Grey συγχωνεύουν τα operations τους σε πέντε αγορές
- Sustainability in Digital Marketing: τι αλλάζει στη διαφήμιση
- Σε παγκόσμιο creative review η General Mills
- VML Greece και Satalia για την Εθνική Ασφαλιστική
- H GroupM με marketplace εξειδικευμένο στα γυναικεία σπορ
- Μείωση εσόδων για τα creative agencies του WPP το 2023
- CSR | Περιβάλλον, Κοινωνία, Άνθρωπος: Η βιωσιμότητα «Πολικός Αστέρας» για τον σχεδιασμό εταιρικής στρατηγικής
- H GroupM ιδρύει το Ad Innovation Accelerator
- Το WPP συγχωνεύει τα agencies BCW και Hill & Knowlton
- VML: Έναρξη λειτουργίας του νέου παγκόσμιου εταιρικού σχήματος
- Σε global media spec η Unilever
- Η καλύτερη χώρα του κόσμου – Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα
- Στην εξοικονόμηση 125 εκατ. λιρών στοχεύει το WPP
- Αντώνης Κόχειλας, Ogilvy Advertising: «Από το “Image” στο “Impact”- Η διαφήμιση εξελίσσεται»
- Διαφήμιση: Η Zenith χαμήλωσε τις αναπτυξιακές προβλέψεις της για το 2024
- «Κούρεμα» στο global ad spending προβλέπει η Dentsu
- Η WPP Open X δημιουργεί ρόλο Chief Strategy Lead Europe
- Αύξηση σε ad revenue και retail media προβλέπουν GroupM και Magna
- Pete Durant, PeteDurant.Co: «Εμφανίστε τις νίκες και τις ήττες σας ως μέρος του ταξιδιού»
- Upstream: Την παραίτησή του υπέβαλε ο Μ. Βερέμης
- Έως τις 15 Σεπτεμβρίου η υποβολή συμμετοχών για το «Big C»
- Σε rebranding προχωρά η Landor & Fitch του WPP
- Στην EssenceMediacom τα ευρωπαϊκά media της Tui
- WPP: Απολύθηκε το στέλεχος της GroupM China που κατηγορείται για δωροδοκία
- Στην The & Partnership αναθέτει η KitchenAid
- Ξανά στην GroupM τα global media του ομίλου Allianz
- Παγκόσμιο new business WPP και Shopify
- H Nestlé εστιάζει στη βιωσιμότητα της media στρατηγικής της στην Ευρώπη
- To WPP λανσάρει το Creative Capital Index