F1: Η Mercedes W12 "δυόμισι δέκατα πίσω" από τη RB-Honda

Εν όψει του κυριακάτικου τρίτου φετινού γύρου της F1 στην Πορτογαλία, ο Τότο Βολφ θεωρεί ξεκάθαρο πια ότι η Mercedes W12 υστερεί κατά 2,5 δέκατα της Red Bull RB16B σε απόλυτη ταχύτητα - αλλά ότι είναι ταχύτερη στις συνθήκες του αγώνα.

Παρά το γεγονός ότι ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες δοκιμές της Ίμολα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes εκτιμά ότι αυτό συνέβη εξαιτίας ενός λάθους του Μαξ

Φερστάπεν στην Ταμπουρέλο - που άφησε τον Ολλανδό πίσω και από τον ομόλογό του στην RBR, Σέρχιο Πέρεθ, αν και με μόλις 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Βολφ είπε, συγκεκριμένα: "Υστερεί ακόμα το αυτοκίνητό μας. Πήραμε μεν την πολ ποζίσιον [στην Ίμολα], αλλά αν ο Μαξ έχει έναν καθαρό γύρο, είμαστε πιθανότατα δύο ή δυόμισι δέκατα πίσω, ίσως και τρία. Έτσι απλά, αυτή είναι η σειρά δυναμικότητας προς στιγμήν. Αρχίζουμε σιγά, σιγά να το κατανοούμε, αλλά σύμφωνα με τα χαρτιά ακόμα δεν έχουμε το αυτοκίνητο και τη μονάδα ισχύος για να αντιμετωπίσουμε τη Red Bull-Honda".

Παρόλα αυτά, ο Αυστριακός είπε ότι η W12 είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στις συστοιχίες αγώνα - δηλαδή με μεγάλο φορτίο καυσίμου και με σκληρότερα ελαστικά: "Το θετικό είναι ότι φαίνεται να έχουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε συνθήκες αγώνα. Αυτό ίσχυε και στο Μπαχρέιν και στην Ίμολα, θα έλεγα ότι είναι ξεκάθαρα το ταχύτερο αυτοκίνητο. Τώρα πρέπει απλά να τακτοποιήσουμε την απόδοσή μας στις δοκιμές κατάταξης".

Τέλος, σχολιάζοντας το γεγονός ότι ο Χάμιλτον ηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών (με διαφορά 1 βαθμού) από τον Φερστάπεν και η Mercedes στους κατασκευαστές (με 7 βαθμούς) από την RBR, ο Βολφ κατέληξε: "Οι αντίπαλοί μας δεν αξιοποίησαν στο έπακρο την ευκαιρία που τους δώσαμε, κι έτσι απρόσμενα ηγούμαστε και στα δύο πρωταθλήματα. Ο αγώνας της Ίμολα ήταν τόσο τρελός που σε ορισμένα σημεία αισθανόμαστε ότι δεν θα κερδίσαμε ούτε έναν βαθμό".

Το τελευταίο σενάριο διαφαινόταν σαν ενδεχόμενο τη στιγμή που ο Χάμιλτον βρισκόταν στην αμμοπαγίδα της Τόζα, με το πρώτο του οδηγικό λάθος μετά από καιρό. Λάθος που, ωστόσο, δεν του κόστισε, καθώς ο Βρετανός ευνοήθηκε από τη διακοπή του αγώνα λόγω του ατυχήματος Μπότας-Ράσελ.

Σύμφωνα με τον Ζακ Βιλνέβ, το πρώτο λάθος του Χάμιλτον μετά από αρκετά χρόνια έγινε επειδή ο πρωταθλητής, επίσης μετά από χρόνια, νιώθει πίεση: "Είδαμε στην Ίμολα ότι ο Λιούις έχει χάσει τη συνήθεια να παίρνει μεγάλα ρίσκα. Αλλά πρέπει να το κάνει τώρα, διότι σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια τώρα έχει έναν αντίπαλο σε ισάξιο εξοπλισμό, που οδηγεί για άλλη ομάδα", δήλωσε ο Καναδός πρωταθλητής του 1997.

Photo credits: Mercedes AMG F1

Keywords
Τυχαία Θέματα