Χόρνερ: "Δεν κρύβουμε την αληθινή ταχύτητα της RB19"

Σε πολλές περιπτώσεις του παρελθόντος στις οποίες μια ομάδα ήταν τόσο κυρίαρχη όσο η φετινή Red Bull RB19, η Formula 1 έχει αλλάξει μεσούσης της χρονιάς του κανονισμούς για να δώσει νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. Δεν είναι δίκαιο, αλλά δεν είναι και ασυνήθιστο σε ένα σπορ δισεκατομμυρίων δολαρίων εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα ανά τον πλανήτη.

Η RB19 είναι από τα πλέον

κυρίαρχα μονοθέσια όλων των εποχών, όμως στο τελευταίο GP της Αυστραλίας -που κέριδσε διά περιπάτου- ο Μαξ Φερστάπεν δεν άνοιξε διαφορά μεγαλύτερη των 11 δευτερολέπτων στην κορυφή του αγώνα, αν και έδειχνε ότι άνετα μπορούσε να τη διευρύνει.

Αυτό οδήγησε τον Ράσελ στο συμπέρασμά του ότι η Red Bull Racing κρύβει την -πολύ υψηλότερη- ταχύτητά της, για τους παραπάνω λόγους. "Σίγουρα κρατούν το ρυθμό τους", είπε συγκεκριμένα ο Βρετανός. "Σχεδόν ντρέπονται να δείξουν την πλήρη δυναμική τους, διότι όσο πιο ταχείς δείξουν στον κόσμο ότι είναι, τόσο το σπορ θα προσπαθήσει να τους κρατήσω πίσω κατά κάποιον τρόπο. Ρεαλιστικά είναι 7 δέκατα μπροστά από κάθε άλλον, ο Μαξ δεν έχει κανέναν λόγο να πιέσει, ούτε και η Red Bull".

Ο Χόρνερ απάντησε σε αυτά με ένα μειδίαμα, λέγοντας: "Αυτό είναι πολύ γενναιόδωρο εκ μέρους του [Ράσελ]. Θέλω να πω, η ομάδα του θα γνωρίζει πολύ καλά από τέτοιου είδους πλεονεκτήματα. Υπάρχει πάντοτε ένας βαθμός διαχείρισης [των ελαστικών] που συμβαίνει σε κάθε αγώνα. Μπορούσε να το δει κανείς [στη Μελβούρνη] γιατί ήταν αγώνας ενός πιτ-στοπ, και η αλλαγή ελαστικών έγινε νωρίς.

Οπότε συνέβαινε η διαχείριση ελαστικών και αυτό ήταν που έκαναν κι εκείνοι. Ο Τσέκο [Πέρεζ] δεν κρατούσε το ρυθμό του, δεν έκανε βόλτα κρατώντας το ρυθμό του 7 δέκατα πίσω στο γύρο για να μην δείξει κάτι. Οι αποστάσεις μεταξύ των ομάδων ήταν λίγο πιο κοντά σε αυτή την πίστα", συμπλήρωσε ο Βρετανός διευθυντής της RBR.

Μιλώντας για τη μικρή διαφορά της RB19 στις δοκιμές κατάταξης σε σχέση με τον αγώνα μία ημέρα αργότερα, ο Χόρνερ εξήγησε: "Ήταν προφανές ότι ζυγίσαμε το αυτοκίνητο περισσότερο στις προδιαγραφές του αγώνα αντί των κατατακτήριων. Μπορούσε κανείς να δει πως τα αυτοκίνητα που θέρμαιναν ταχύτερα τα ελαστικά τους το Σάββατο, υπέφεραν ίσως λίγο περισσότερο στον αγώνα".

Keywords
Τυχαία Θέματα