Walks, Mathloons & RiverGame

Παιχνίδια για παιδιά με μαθησιακές και οπτικο-κινητικές δυσκολίες δημιούργησε η ITisART Ltd και τα παρουσίασε στο 1o Gaming Festival, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων 9-11 Νοεμβρίου. Ο Μιχάλης Μπολουδάκης, τεχνικός διευθυντής της εταιρίας, ο Γιάννης Αράπογλου, επίσης τεχνικός διευθυντής και ο Παναγιώτης Βλάμης, ο «μάγος» των γραφικών είναι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας. Ο Μιχάλης Μπολουδάκης μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στον Αίαντα Αρτεμάκη για τις δημιουργίες και
την εταιρεία τους.

Ερ. Τι παρουσιάζετε στο 1st Gaming Festival
Μ.Μ.: «Τα συγκεκριμένα παιχνίδια έχουν βασιστεί πάνω στην τεχνολογία της κάμερας Kinect της Microsoft. Έχουν σχεδιαστεί με κατάλληλα θεραπευτικά πρωτόκολλα. Απευθύνονται σε παιδιά που έχουν μαθησιακές και οπτικό-κινητικές δυσκολίες. Συγκεκριμένα, έχουμε πιάσει την κατηγορία των παιδιών που έχουν κάποια δυσπραξία, που σημαίνει ότι ενώ έχουν τις ικανότητες να πετύχουν κάποια κίνηση, δυσκολεύονται στο να το καταφέρουν. Αυτές οι ασκήσεις που κάνουν τα παιδιά μαζί με τον θεραπευτή στο θεραπευτήριο μας τις έχουν δώσει οι ίδιοι προκειμένου τα ίδια τα παιδιά να τις κάνουν μόνα τους, παίζοντας σε ένα παιχνίδι. Αυτήν την στιγμή τις κάνουν μπροστά σε έναν καθρέπτη. Ακριβώς την ίδια κίνηση, να κρατάνε το χέρι τους δηλαδή σταθερό και να κάνουν οριζόντια ή κάθετη επαγωγή. Εμείς προσπαθήσαμε να το κάνουμε με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο. Και αυτά είναι τα παιχνίδια μας».

Ερ: Το συγκεκριμένο παιχνίδι πως λέγεται (αναφερόμαστε σε αυτό που παρουσίαζαν στο περίπτερο τους).
Μ.Μ.: «Λέγεται «Walks», οι διαδρομές στα ελληνικά. Ο Αγρότης που ελέγχει ο παίκτης, προσπαθεί να μαζέψει τα καρότα (σε αυτό το επίπεδο) που έχουν φυτευτεί στο χωράφι του, αποφεύγοντας όμως τα εμπόδια, όπως φίδια και σκουλήκια για παράδειγμα. Το παιχνίδι ακολουθεί κανόνες έτσι, αν το παιδί πέσει δυο τρεις φορές, το παιχνίδι σταματάει να τοποθετεί εμπόδια γιατί το παιδί δυσκολεύεται. Αντίστοιχα, το κάθε παιχνίδι έχει τους δικούς του κανόνες. Κανόνες όπως, για παράδειγμα, είναι ο χρόνος, ή το πόσο μεγάλος είναι ο διάδρομος, στον οποίο κινείται ο παίχτης. Άλλα παιδιά έχουν διαφορετικές δυσκολίες. Με αυτήν την σειρά παιχνιδιών ο θεραπευτής προσπαθεί να το κατευθύνει και να βάλει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο παιχνίδι για την πάθηση του κάθε παιδιού. Στόχος μας είναι να κάνουμε μία μεγάλη σειρά παιχνιδιών, που θα περιλαμβάνει μεγάλο εύρος των αναγκών των παιδιών που έχουν κάποια μορφή δυσπραξίας. Αυτά θα τα βοηθήσουν και θα τα διασκεδάζουν παράλληλα. Το μεγάλο καινοτομικό χαρακτηριστικό αυτής της εφαρμογής είναι ότι, πίσω από όλον αυτόν τον μηχανισμό υπάρχει ένα σύστημα καταγραφής όλων των κινήσεων και ενεργειών του παιδιού, οπότε ο θεραπευτής ακόμα και αν δεν είναι μπροστά, όταν το παιδί παίζει, μπορεί να δει αναλυτικά την πορεία του και να την συγκρίνει με παλαιότερες προσπάθειες. Αυτό σημαίνει ότι, μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία του παιδιού και την πρόοδο της θεραπείας του. Αυτήν την στιγμή έχουμε τρία παιχνίδια ολοκληρωμένα. Και στόχος μας
Keywords
Τυχαία Θέματα