«e – πωλήσεις»: η αισιόδοξη πλευρά της κρίσης...

Συνεχίζεται η έρευνα του ΑΘΗΝΑ 9.84 για το διαδίκτυο και τις επιχειρήσεις, η οποία παρουσιάζεται στην εκπομπή «Η ώρα της κρίσης», με τον Γιάννη Παπαγεωργίου, 3 με 4 το απόγευμα, και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24/6.Οι διαδικτυακές μορφές επικοινωνίας κερδίζουν διαρκώς έδαφος και στη χώρα μας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης, εξακολουθεί να συγκεντρώνει η τηλεόραση, που παραμένει το κυρίαρχο μέσο. Για τις αλλαγές που έχει επιφέρει το ίντερνετ στην επιχειρηματικότητα, αλλά και στη διαφήμιση και την ενημέρωση, μίλησαν
στις δημοσιογράφους, Μαρία Παύλου και Χριστιάννα Κούσιου, μεταξύ άλλων:* Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, προγραμματιστής, εκπρόσωπος εταιρείας earthonwire, δημιουργίας λογισμικού και πλατφόρμας στο internet «Δε μπορώ να φανταστώ έναν κλάδο που δε στρέφεται στο ίντερνετ. Web tv, web radio, table pc, ebooks, audiobooks. το ίντερνετ εμφανίζεται πάρα πολύ δυνατό. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε ακόμη και την τηλεφωνία. Σε λίγα χρόνια θα υπάρχει internet ακόμη και δωρεάν».* Η ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΖΕΡΗ, καθηγήτρια επικοινωνίας και δικτύων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο «Τα παραδοσιακά ΜΜΕ εξακολουθούν να δεσπόζουν στην Ελλάδα. Η χώρα μας είναι μάλιστα ουραγός στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά την διαπερατότητα του διαδικτύου. Ωστόσο όμως υπάρχει μια σταδιακή ανάπτυξη της επικράτησης των διαδικτυακών μορφών επικοινωνίας. Η σχέση των παραδοσιακών μέσων με τις διαδικτυακές μορφές επικοινωνίας, εξαρτάται και από τη χώρα στην οποία αναπτύσσεται αυτή η σχέση. Δηλαδή στη δικιά μας χώρα, σχετίζεται με την κρίση των παραδοσιακών ΜΜΕ. Οι νέες μορφές διαδικτυακής επικοινωνίας είναι πολύ διαδεδομένες, συμμετέχουν πολλοί, ιδιαίτερα τα νέα παιδιά με διαφόρους τρόπους».Η κρίση στο χώρο αλλά και οι σύγχρονες ανάγκες οδήγησαν ήδη στη δημιουργία αποκλειστικά διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης, όπως το onair24.gr, που ίδρυσε μία ομάδα κυρίως άνεργων δημοσιογράφων. * Ο δημοσιογράφος ΙΩΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ένας εκ των ιδρυτών του onair24.gr, μεταξύ άλλων είπε: «Δυστυχώς, ο κόσμος το φοβάται το ίντερνετ. Το έχουμε δαιμονοποιήσει και φταίμε κι εμείς οι δημοσιογράφοι σε αυτό. Αυτό το ίντερνετ για την αγορά και την ενημέρωση θα είναι ότι πιο σημαντικό στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια».Ένα πετυχημένο μοντέλο διαδικτυακής ενημέρωσης που ξεκίνησε πριν από την κρίση (2006) και κατάφερε μέσω επενδυτικών δράσεων να είναι κερδοφόρο, είναι το capital.gr. Αποκλειστικά οικονομικό και χρηματιστηριακό site, κλασικό παράδειγμα της ανάγκης για εξειδίκευση στο διαδίκτυο.* Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, ΗΛΙΑΣ ΤΟΥΤΟΥΔΑΚΗΣ, μεταξύ άλλων είπε:  «Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε ήταν ένα ειδησεογραφικό πρακτορείο, να έχουμε πρωτογενή ενημέρωση για την οικονομία και το χρηματιστήριο, κυρίως και δευτερευόντως, για την πολιτική επικαιρότητα που επηρεάζει ασφαλώς την οικονομία. Το 2006 δεν ήταν τόσο εύκολο να το στήσεις, αλλά δεν υπήρχε και κάποιο αντίστοιχο προϊόν. Φυσικά οι αναγνώστες του site είναι πολλαπλάσιοι από αυτούς της εφημερίδας. Το site είναι προσβάσιμο εύκολα, γρήγορα και δωρεάν από οποιοδήποτε σημείο
Keywords
Αναζητήσεις
τουτουδακης χρηματηστηριο 2000
Τυχαία Θέματα