«e – πωλήσεις»: η αισιόδοξη πλευρά της κρίσης...

Συνεχίζεται η έρευνα για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις του ΑΘΗΝΑ 9.84, η οποία παρουσιάζεται στην εκπομπή «Η ώρα της κρίσης», με τον Γιάννη Παπαγεωργίου, 3 με 4 το απόγευμα, και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24/6.Στο δεύτερο μέρος της έρευνας, ασχοληθήκαμε με το πώς στήνεται μια επιχειρηματική σελίδα στο διαδίκτυο και τα βασικά βήματα που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας, για να «στήσει» ηλεκτρονικά την επιχείρησή του.* Για την εξέλιξη του διαδικτύου στην Ελλάδα
και τις επιχειρήσεις αυτές μίλησαν σήμερα στις δημοσιογράφους του σταθμού μας Χριστιάννα Κούσιου και Μαρία Παύλου, άνθρωποι που σχετίζονται με τον χώρο του διαδικτύου και της ηλεκτρονικής πώλησης, οι οποίοι -μεταξύ άλλων- τόνισαν: * Ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, μέλος του Ινστιτούτου Πληροφορικής της ελληνικής εταιρείας διοίκησης επιχειρήσεων. Για την εξέλιξη του διαδικτύου στην Ελλάδα: «Είναι αλλαγή ουσίας, είμαστε ακόμη στην αρχή. Τα επόμενα χρόνια για διάφορους λόγους, αλλά κυρίως λόγω της τεχνολογικής παιδείας που θα αποκτήσουμε η χρήση των τεχνολογιών για την καθημερινή οικονομική διαχείριση των δεδομένων που έχουμε αλλά και την ίδια την επικοινωνία με άλλους πολίτες και κυρίως με το κράτος, θα είναι ακόμη πιο πολύ τεχνοκρατική. Αυτό θα βοηθήσει και στη διαφάνεια που είναι και επίκαιρος όρος. Θα συμβάλλει περισσότερο στην παραγωγικότητα, στη διαφανή λειτουργία μας και στην εξυπηρέτηση του πολίτη που σήμερα του κοστίζουν χρονικά. Εύχομαι αυτό το χρόνο, όμως, να μην τον αντικαταστήσουν οι επιχειρήσεις και το κράτος με άλλες διαδικασίες».* Για τη διαδικτυακή πλατφόρμα startup Greece.gr, όπου συγκεντρώνονται όλες οι κρατικές και οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες για την ψηφιακή ανάπτυξη, μίλησε ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, γενικός γραμματέας ψηφιακού σχεδιασμού του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης. «Απευθύνεται κυρίως στους νέους ανθρώπους, στην νέα γενιά των επιστημόνων αυτής της χώρας που θέλει να δημιουργήσει κάτι δικό του, την δικιά του επιχείρηση και μέσα εκεί μπορεί να βρει τόσο τα χρηματοδοτικά εργαλεία τα οποία παρέχει η χώρα, ανεξαρτήτως υπουργείου. Άρα μιλάμε για όλες αυτές τις μεθοδολογίες προκειμένου να ξεκινήσει, να δημιουργήσει επιχείρηση, να την τρέξει για αυτή την νομοθεσία που πολλές φορές είναι μεγαλύτερο εμπόδιο από την χρηματοδότηση, προκείμενου να σταθεί στα πόδια της μια νέα επιχείρηση. Ήδη από τις πρώτες μέρες λειτουργίας η ανταπόκριση του κοινού είναι τεράστια».* Αντίστοιχη πλατφόρμα με το startup Greece.gr είναι το theopenfound.gr στο οποίο δέχονται προτάσεις επιχειρηματικών δράσεων στο διαδίκτυο και προχωρούν στη χρηματοδότησή τους από ιδιωτικά κεφάλαια αποκλειστικά. Ο συνιδρυτής του, ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΙΡΑΛΗΣ, μεταξύ άλλων είπε: «Χρηματοδοτούνται προτάσεις για νέες επιχειρήσεις με 30 έως 50 χιλιάδες ευρώ, έχουν προμήθεια 15%  και παρέχουμε στήριξη σε 8 συνολικά εταιρείες που έχουν ιδρυθεί έτσι και ουσιαστικά αφορούν στη διεθνή αγορά».* Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ, ένας εκ των ιδρυτών του site spitogatos.gr, το οποίο εμφανίζει ενοικιοστάσια και πωλητήρια για το κέντρο της Αθήνας και έχει καταφέρει
Keywords
Τυχαία Θέματα