«e – πωλήσεις»: η αισιόδοξη πλευρά της κρίσης...

Έρευνα για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις ξεκινά σήμερα ο ΑΘΗΝΑ 9.84, η οποία παρουσιάζεται στην εκπομπή «Η ώρα της κρίσης», με τον Γιάννη Παπαγεωργίου, 3 με 4 το απόγευμα, και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 24/6.Στο ποσό των 1,4 δισ. ευρώ εκτινάχθηκε το 2010 ο τζίρος από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αύξηση 75% σε σχέση με το 2009. Η on line επιχειρηματικότητα ολοένα αυξάνεται και στη χώρα μας, αλλάζοντας τα πάντα. Τις συνήθειες των καταναλωτών, καθώς και τον τρόπο με
τον οποίο λειτουργεί, πλέον, το εμπόριο.* Για τις επιχειρήσεις αυτές μίλησαν σήμερα στις δημοσιογράφους του σταθμού μας Χριστιάννα Κούσιου και Μαρία Παύλου, επιχειρηματίες του χώρου της ηλεκτρονικής πώλησης, οι οποίοι -μεταξύ άλλων- τόνισαν:* ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΝΙΩΤΗΣ, πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Μάρκετινγκ, διευθύνων σύμβουλος της «Telemarketing» Α.Ε.:«Πρέπει να είναι περίπου χίλιες επιχειρήσεις μεικτές, ελάχιστες μόνο διαδικτυακές. Μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου έχουν μπει σε αυτό το χώρο, κάνοντας προσπάθεια με ηλεκτρονικά καταστήματα. Θα έλεγα, όμως, ότι οι επιχειρήσεις από τις οποίες μπορείς να αγοράσεις με ασφάλεια και να τελειώσεις την πώλησή σου ηλεκτρονικά, δεν πρέπει να ξεπερνούν τις πενήντα. Είναι, είτε παλιές παραδοσιακές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, είτε και καινούργιες αμιγώς ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπάρχουν βέβαια και τα ξένα καταστήματα, αλλά τα σοβαρά και ασφαλή καταστήματα δεν πρέπει να ξεπερνούν τα πενήντα».Για την επικινδυνότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τόνισε: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τις ίδιες επικινδυνότητες, που υπάρχουν σε ένα φυσικό κατάστημα. Δεν διαφέρει η επικινδυνότητα. Απλώς έχει μεγεθυνθεί το πρόβλημα, λόγω του ότι ένα φυσικό κατάστημα το ξέρεις, ενώ ένα ηλεκτρονικό είναι σχεδόν αόρατο. Θα πρέπει να πείσουμε τους καταναλωτές και τα ΜΜΕ πρέπει να παίξουν εποικοδομητικό ρόλο σε αυτό, ότι οι βασικές παράμετροι της πιστότητας και της εμπιστοσύνης και των δύο ειδών καταστημάτων, είναι ίδιες. Ο πελάτης δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, αν μπει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μίας επιχείρησης, που ξέρει από το φυσικό της περιβάλλον.". * ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΟΣ, υπεύθυνος Ανάπτυξης Διαδικτυακών Τόπων της εταιρείας «qwerty»:«Όλες οι επιχειρήσεις που σέβονται τον εαυτό τους, θα πρέπει να έχουν μία σελίδα στο διαδίκτυο. Τουλάχιστον να προβάλλουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, την ταυτότητά τους, το πού βρίσκονται, τα τηλέφωνά τους. Σαν επιχείρηση, όπως πρέπει να έχεις σφραγίδα και ΑΦΜ, έτσι θα πρέπει να έχεις κι ένα site. Είναι πάρα πολύ εύκολο και πάρα πολύ φθηνό. Με 20 ευρώ έως 1.000 ευρώ, μπορεί κάποιος να κάνει ένα αξιοπρεπέστατο site, να έχει μία καλή παρουσία στο διαδίκτυο, που μάλιστα μπορεί να τη συνδέσει πλέον και με τα social networks, όπως το facebook, το twitter, το κανάλι του you tube, για να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα και να βγάζει προς τα έξω. Μπορεί με αυτόν τον τρόπο να φτιάξει ένα διαδικτυακό τόπο, που να είναι η διαδικτυακή του ταυτότητα. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας και τα site που δεν μένουν στατικ
Keywords
Τυχαία Θέματα