Ένα λογότυπο για το κίνημα Occupy

Μπορεί το κίνημα Occupy να μην έχει κεντρική διοίκηση και κάθε προσπάθεια να έχει αυτόνομο χαρακτήρα, αλλά πώς θα γίνεται σαφές ότι κάθε προσπάθειασυνδέεται με τις υπόλοιπες; Στο πνεύμα της τουλάχιστον.

Μέχρι τώρα, κάθε κίνηση είχε το δικό της σύμβολο/λογότυπο ή μπορεί να μην είχε και κανένα απολύτως. Γεγονός που, σε επίπεδο branding, τουλάχιστον δεν ήταν ότι αποτελεσματικότερο.

Αν και η λέξη branding συνδέεται κυρίως με εταιρείες και προϊόντα, στην πραγματικότητα το περιεχόμενο της είναι πολύ ευρύτερο. Το σφυροδρέπανο,

η μάσκα των Anonymous, το Α των αναρχικών, η υψωμένη γροθιά των μαύρων, η σβάστικα αλλά και το βέλος που συμβολίζει τις καταλήψεις κτηρίων αποτελούν σύμβολα που έχουν ως ρόλο τους, το ρόλο που έχει ένα λογότυπο. Μεταφέρουν ένα σαφές και συγκεκριμένο μήνυμα.

Τι γίνεται όμως με το κίνημα Occupy το οποίο δεν έχει ακόμη τέτοιο σύμβολο; Το πρόβλημα αποφάσισαν να λύσουν κάποιοι συμμετέχοντες στο κίνημα διοργανώνοντας ένα διαγωνισμό. Σε αυτόν μπορεί όποιος θέλει είτε να υποβάλει την πρόταση του είτε να ψηφίσει ανάμεσα σε αυτές που έχουν υποβληθεί μέχρι τώρα.

Με άλλα λόγια το crowdsourcing στην απόλυτη εφαρμογή του. Πολύ έξυπνο και πραγματικά μέσα στο πνεύμα του κινήματος!

Πηγή: proho.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα