Επόμενη στάση στην Μαλαισία

Το επόμενο, δεύτερο ραντεβού των φίλων της Formula 1 είναι αυτό το Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Σεπάνγκ.Ο δεύτερος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος δεν αναμένεται να έχει καμία σχέση με τον πρώτο στην Αυστραλία. Η αφόρητη ζέστη και υγρασία σε συνδυασμό με τις καταρρακτώδεις βροχές που ενδέχεται ανά πάσα στιγμή να κάνουν στην εμφάνισή τους στην πίστα, δυσχεραίνουν τις προσπάθειες οδηγών και ομάδων.

Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα χθεσινά λόγια του Φερνάντο Αλόνσο

ότι δεν εμπιστεύεται τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για βροχές το επερχόμενο Σαββατοκύριακο, αφού οι καιρικές συνθήκες εναλλάσσονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Η πίστα βρίσκεται στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Μαλαισίας και πιο συγκεκριμένα περίπου 60 χιλιόμετρα από την Κουάλα Λουμπούρ. Εχει σχεδιαστεί από τον γνωστό αρχιτέκτονα και πρώην οδηγών αγώνων, Χέρμαν Τιλκ όπως επίσης και οι πίστες σε Μπαχρέιν, Κωνσταντινούπολη, Σανγκάη, της Ινδίας το σικρουΐ της Βαλένθια και της Γιας Μαρίνα ενώ έχει παράλληλα εμπλακεί σε αναμορφώσεις πολλών άλλων ανά τον κόσμο.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της πίστας είναι οι μεγάλες ευθείες και οι πολύ κλειστές και σφιχτές στροφές, 15 στο σύνολό τους, γεγονός που επιβαρύνει ιδιαίτερα τα ελαστικά. Για αυτόν τον λόγο η Pirelli έχει επιλέξει να φέρει στη Μαλαισία τη σκληρή γόμα που εμφανίζεται για πρώτη φορά και τη μεσαία. Οι στροφές διακρίνονται σε μεσαίας, αντίστοιχα, ταχύτητας και υψηλής ταχύτητας, μεταξύ των οποίων υπάρχουν κάποια ιδιαίτερα αργά σημεία.

Η πίστα έχει υποστεί κάποιες αλλαγές σε σχέση με πέρυσι όπως π.χ. επισκευάστηκε η στροφή 8 όπου το 2011 είχε γίνει το άσχημο ατύχημα του Βιτάλι Πετρόφ με τη Renault, όταν χτύπησε στο μικρό «σκαλοπάτι» που αφορούσε την ένωση του γκαζόν με την άσφαλτο και εκτοξεύτηκε στον αέρα. Παράλληλα, ανανεώθηκε και ο φράκτης γύρω από την εξωτερική της στροφής 1. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος θα υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού με σημείο εντοπισμού στο τέλος της πίσω ευθείας, 207 μέτρα πριν από τη στροφή 15 που είναι η τελευταία της πίστας.

Το μήκος της πίστας είναι 5.543 χιλιόμετρα και φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα Formula 1 το 1999. Η συνολική απόσταση φτάνει στα 310,408 χλμ. και οι γύροι που απαιτούνται είναι 56. Η υψηλότερη ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χ.α.ω.

Η Σεπάνγκ θεωρείται μία από τις απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος. Απαιτητική διότι καταπονείται από τον σχεδιασμό της πίστας τόσο το μονοθέσιο, ιδίως οι κινητήρες, τα ελαστικά και τα φρένα, αλλά και ο ίδιος ο πιλότος. Η αφόρητη ζέστη και κυρίως η υγρασία κάνουν πολύ δύσκολη την προσπάθεια των πιλότων που χρειάζεται να έχουν πολύ καλή φυσική κατάσταση για να ανταπεξέλθουν στις υψηλές θερμοκρασίες.

Σε ό,τι αφορά στις ομάδες μια πρώτη εικόνα έχει αρχίσει να δημιουργείται. Το σίγουρο είναι ότι η McLaren Mercedes θέλει να έχει συνέχεια τις επιτυχίες μετά τη νίκη στην Αυστραλία. Η MP4-27 φαίνεται ότι βρίσκεται ένα μικρό σκαλί πάνω από τον ανταγωνισμό. Στόχος τ

Keywords
Τυχαία Θέματα