Έρευνα για τα social media και tv

Η «κοινωνική τηλεόραση», σε μετάφραση του όρου social TV, γίνεται χρόνο με το χρόνο μαζικό φαινόμενο σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης του Ericsson ConsumerLab «Consumer Trend TV & Video 2012».

Το 62% των θεατών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ παρακολουθούν κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα -αύξηση18% μέσα σε ένα χρόνο-, με το 66% των γυναικών να υιοθετεί αυτήν τη συμπεριφορά,

σε σύγκριση με το 58% των ανδρών. Μάλιστα, το 25% των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα social media για να συζητήσει αυτό που παρακολουθεί.

Ακόμη υψηλότερο (67%) είναι το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιεί tablets, smartphones ή προσωπικούς υπολογιστές ως μέσο παρακολούθησης τηλεόρασης.

Παρόλο, δε, που η συμπεριφορά και οι απαιτήσεις θέασης αλλάζουν, μόνο το 7% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη συνδρομητική τηλεόραση στο μέλλον.

Στην πραγματικότητα, αντί ο καταναλωτής να αναζητά μείωση κόστους, είναι πρόθυμος να πληρώσει περισσότερα για βελτιωμένη εμπειρία: Το 41% των καταναλωτών θα πλήρωνε για περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο σε HD.

«Οι φορητές συσκευές είναι σημαντικό μέρος της εμπειρίας παρακολούθησης, με το 67% των καταναλωτών να χρησιμοποιεί smartphones, tablets ή φορητούς υπολογιστές για τη θέαση βίντεο και τηλεόρασης.

Επιπλέον, το 60% των καταναλωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί on-demand υπηρεσίες σε εβδομαδιαία βάση. Η παρακολούθηση τηλεόρασης σε κίνηση κερδίζει έδαφος όλο και περισσότερο, ενώ το 50% του χρόνου που δαπανάται βλέποντας τηλεόραση και βίντεο στο smartphone, πραγματοποιείται εκτός σπιτιού, με τις συνδέσεις κινητής ευρυζωνικότητας να διευκολύνουν αυτήν την αύξηση», σχολίασε ο Niklas Rοnnblom, σύμβουλος του Ericsson ConsumerLab.

Keywords
Τυχαία Θέματα