Η Μ. Ευαγγελίδου στον ΑΘΗΝΑ984


Η γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος, Μαρία Ευαγγελίδου, μίλησε στις 3/9 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τη Νόνη Καραγιάννη. Για τον Πράσινο Δακτύλιο,

μεταξύ άλλων είπε:  

«Ο Πράσινος Δακτύλιος αποσκοπεί στον περιορισμό των μικροσωματιδίων που κυκλοφορούν στην ατμόσφαιρα και τα οποία, στον αστικό χώρο, είναι επιβλαβή και ευθύνονται για το νέφος σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Τα μεγάλα οχήματα, πέρα από 2,2 τόνους, είναι αυτά που απαγορεύονται. Τα πολύ παλιά πέραν του '84 απαγορεύονται άμεσα για τον δακτύλιο, τα δε λίγο νεότερα,

τα 22 χρόνων, από το '90, απαγορεύονται για τον μεγάλο δακτύλιο, ο οποίος είναι περίπου όλο το λεκανοπέδιο, με εξαίρεση την εθνική οδό, τον Κηφισσό και την Αθηνών, από τον κόμβο του Κηφισού και πέρα. Αυτό είναι η μεγάλη τομή που φέρνει ο δακτύλιος.
Αφορά εν μέρει κάποια πούλμαν, που είναι παλιά, τα οποία από μια νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών μπορούν να κυκλοφορούν όταν είναι 30 ετών -εμείς έχουμε βάλει το 22-, με την έννοια ότι υπάρχει ένα μεταβατικό στάδιο, όταν είναι πολύ παλιά δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης και σταδιακά τείνουν κάπως να εξαφανιστούν».

Και πρόσθεσε: «Ο μικρός δακτύλιος με τα μονά-ζυγά ισχύει ως έχει. Συμπληρωματικά, μπορούν να μπουν τα αυτοκίνητα της νέας τεχνολογίας, που δεν θα είναι όμως πολύ μεγάλου κυβισμού. Ο μεγάλος κυβισμός προκύπτει από το δεύτερο όριο που μπαίνει, το να εκπέμπουν μέχρι 140mg διοξειδίου του άνθρακα, το οποίο είναι ένα χαρακτηριστικό που συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με τον κυβισμό. Όσον αφορά τις τεχνολογίες έχουμε τα Euro5 και έχουμε από τα Euro4, τα υβριδικά και τα αερίου καυσίμου. Και πάλι με τον περιορισμό μέχρι 140mg διοξειδίου του άνθρακα».

* Για τη διαδικασία παραλαβής του σήματος:

«Σε ένα μήνα περίπου, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί κάποιες διαδικασίες διασταύρωσης στοιχείων, που κάνουμε συμβατές τις βάσεις δεδομένων, για να κατεβάζουν οι πολίτες αυτό το σήμα ηλεκτρονικά, θα μπορεί να κυκλοφορήσει με έναν αρκετά πρωτότυπο τρόπο. Θα κατεβαίνει ηλεκτρονικά από το site του ΥΠΕΚΑ, θα τυπώνεται και θα το κολλάει, όποιος θέλει, στο αυτοκίνητό του. Αυτό για να γίνει, θα κάνει ο πολίτης μια ηλεκτρονική αίτηση μέσω του site του ΥΠΕΚΑ, θα δίνει τα στοιχεία του αυτοκινήτου του, θα διασταυρώνονται τα στοιχεία αυτά με τη βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών -για να δούμε αν είναι αληθή- και τότε θα του δίνεται το δικαίωμα να τυπώσει το σήμα».

«ΑΘΗΝΑ 9.84» - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Keywords
Τυχαία Θέματα