Μηνύματα αισιοδοξίας από μαθητέ

«Μήνυμα αισιοδοξίας» από μαθητές και φοιτητές που διακρίθηκαν τη φετινή χρονιά σε εθνικούς αλλά και διεθνείς διαγωνισμούς διάφορων δεξιοτήτων, μεταδόθηκε σήμερα σε τιμητική εκδήλωση στο υπουργείο Παιδείας.

Στο πλαίσιο της τιμητικής εκδήλωσης που διοργανώθηκε για να επιβραβευθεί η αριστεία, η προσπάθεια και η δυναμική της νέας γενιάς, κλήθηκαν μαθητές και φοιτητές που έχουν επιτύχει σημαντικές διακρίσεις. Πρόκειται για το πρώτο κάλεσμα του υπουργού Παιδείας,

Γιώργου Μπαμπινιώτη, προς τους νέους που έχουν να παρουσιάσουν πρωτιές, πρωτοπορίες, διακρίσεις και μαζί την άλλη, τη φωτεινή και αισιόδοξη πλευρά όχι μόνο του ελληνικού σχολείου αλλά και της κοινωνίας.

«Ξεκινήσαμε απλά συγκεντρώνοντας μερικούς από τους βραβευθέντες. Θα συνεχίσουμε με πολλούς άλλους. Όχι για να επιδώσουμε κι άλλα βραβεία, αλλά για να σας σφίξουμε το χέρι και να σας πούμε πόσο περήφανοι είμαστε» δήλωσε ο υπουργός ο οποίος επίσης τόνισε:

«Δεν έχουμε πλούτη, βιομηχανίες, μεγάλες εταιρίες, κολοσσούς. Έχουμε όμως κάτι άλλο. Ένα γερό ανθρώπινο δυναμικό και προικισμένα μυαλά. Και αυτή είναι η βάση μας, η δύναμή μας. Και για το λόγο αυτό, το γεγονός ότι φεύγουν τα παιδιά μας για να κάνουν καριέρα έξω, είναι κάτι που δεν μπορεί να βαστάξει αυτός ο τόπος. Η αριστεία, η πρωτοπορία, όλες αυτές οι διακρίσεις αποτελούν ένα από τα πιο αισιόδοξα, παρήγορα, ενισχυτικά, ψυχικά και παιδευτικά μηνύματα που μπορείτε να μας προσφέρετε. Και μάλιστα σε χώρους όπως η Πληροφορική, η Τεχνολογία, η επιχειρηματικότητα -ένας άλλος χώρος που τον χρειάζεται αυτή η χώρα-, η επιχειρηματολογία κ.ά.».

Ο υπουργός επίσης αναφέρθηκε στην αξία των διακρίσεων αυτών στη σημερινή δύσκολη περίοδο και έδωσε τα συγχαρητήρια του επισημαίνοντας:

«Έχω μια έμμονη ιδέα. Δεν έχω πολλές αλλά αυτήν την έχω. Πιστεύω ότι αυτό που λέμε οικονομική κρίση και ό,τι παθαίνουμε σήμερα, ό,τι υποφέρουμε σε τελική ανάλυση είναι θέμα οικονομίας. Από πού ξεκινά ό,τι βλάπτει την οικονομία; Από τις μορφές συμπεριφοράς, οργάνωσης και σκέψης. Αυτά δεν είναι θέματα παιδείας; Αν έχεις ανθρώπους, μορφωμένους, καλλιεργημένους, υπεύθυνους, θα έχεις αυτά τα αποτελέσματα; Μήπως, λοιπόν, δεν έχουμε φτιάξει έτσι την παιδεία μας να έχει τέτοιους πολίτες ακόμη; Δεν γεννιούνται άνθρωποι διεφθαρμένοι, ένοχοι οι οποίοι οδηγούν έτσι μοιραία στην κρίση. Οδηγούνται σε κάποιες πολιτικές αποφάσεις με λάθη, σφάλματα και αποπροσανατολισμό.

»Αν χάσεις τις αξίες, τις αρχές σου, τους κανόνες πας κατευθείαν στην κρίση. Όσοι όμως τα έχουν αυτά δεν μπορούν να χαθούν. Και δουλειά μας -υπουργοί και δάσκαλοι- είναι να δημιουργήσουμε τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις ώστε να έχουμε μια σωστή παιδεία. Σπεύδω να πω όμως ότι δεν είναι και κακή η ελληνική εκπαίδευση. Το λέω αυτό γιατί τα παιδιά που βγαίνουν από τα ελληνικά πανεπιστήμια όταν πάνε έξω διακρίνονται. Η ελληνική εκπαίδευση δεν είναι κακή στη σύλληψη, έχει αστοχήματα, αποπροσανατολισμούς, μπορεί και πρέπει να γίνει καλύτερη αλλά έχει επίπεδο. Και τη συγκρίνω με την αμερικανική γενικ

Keywords
Τυχαία Θέματα