Σύμβουλος το διαδίκτυο

Σε σχεδόν διπλάσια επίπεδα ανήλθε το τελευταίο εξάμηνο το ποσοστό των τουριστών που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες εξειδικευμένες σε ταξιδιωτικά και τουριστικά θέματα, ως πηγή πληροφόρησης για να επιλέξουν την Αθήνα και την Αττική ως τελικό προορισμό.

Το δεύτερο κύμα έρευνας, που διενεργεί η Περιφέρεια Αττικής, με στόχο τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής, καταγράφει
τα πρώτα θετικά αποτελέσματα, αφού το ποσοστό των τουριστών που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες εξειδικευμένες σε ταξιδιωτικά και τουριστικά θέματα, από το 15% που ήταν τον περασμένο Νοέμβριο, έφτασε το 27% το Μάιο.

Παράλληλα, υπερδιπλασιάστηκε και το ποσοστό αυτών που ενημερώθηκαν, χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, YouTube, κ.α.), καθώς έφτασε το 11% το Μάιο, από 4% που ήταν το Νοέμβριο.

«Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την επιλογή μας να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία του portal, καθώς και στα social media, στο πλαίσιο της εκκίνησης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας στο τέλος του προηγούμενου έτους, δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός.
Keywords
Τυχαία Θέματα