Πρωταπριλιάτικες φάρσες από Google

Η 1η Απριλίου είναι παραδοσιακά μιαμέρα που οι εταιρείες τεχνολογίας μεχιούμορ δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους.Πρώτη απ' όλους η Google, η οποίακάθε χρόνο παρουσιάζει ένα υποτιθέμενονέο προϊόν η υπηρεσία. Φέτος, δενπεριορίστηκε σε ένα, αλλά κάποιο απόαυτά που ανακοινώθηκαν μπορέι ναερμηνευτεί και ως "μπηχτή" για τηνMicrosoft. Ιδιαίτερα δε, αν δούμεκαι την πρωταπριλιάτικη φάρσα πουεπέλεξε να κάνει η δεύτερη για φέτος.

Από το στρατόπεδο της Google,

λοιπόν,είχαμε το Google Maps Treasure Mode για αναζήτηση θησαυρώνκαι νοσταλγούς του Ελ Ντοράντο, το Google Nose που υπόσχεται να φέρει τιςμυρωδιές στο κινητό και στον υπολογιστήμας, τα νέα emoticons για το Google+, και αρκετέςάλλες φάρσες που αφορούν τοπικά γραφείαανά τον κόσμο. Αυτό που προξένησε εντύπωσησε αρκετούς, όμως, είναι το Gmail Blue.

Τι το περίεργο έχει; Πολλοί θεωρούνότι πρόκειται για μια αναφορά στα WindowsBlue, το κωδικό όνομα της επόμενηςέκδοσης του λειτουργικού της Microsoft.Χαρακτηριστικά, ακούγονται φράσειςόπως "Θέλαμε να προσφέρουμε κάτιεντελώς νέο, αλλά με την ίδια λειτουργικότητα"και το αποτέλεσμα είναι απλά ένα μπλεtheme.

Από τη μεριά της, η Microsoft ήταν πολύ πιοευθεία και σαφής στη δική της φάρσα.Παρ' ότι δεν είναι ορατή σε όλες τιςχώρες η φάρσα, αν κανείς επισκεφθεί τοBing και πραγματοποιήσει αναζήτησημε τη λέξη Google, θα βρεθείαντιμέτωπος με μια λιτή λευκή σελίδαμε το λογότυπο Bing γραμμένο με τουςχρωματιστούς χαρακτήρες της Google. Το blog spot είναι σαφές: "Αποφασίσαμε ναγυρίσουμε στα βασικά, στην αυγή τουInternet, να φανταστούμε εκ νέου το Bing μεμια πιο 'τύπου 1997', dial-up ευαισθησία κατάνου".

Τελικά, ή και οι δύο εταιρείες έχουνπολύ χιούμορ, ή βρήκαν αφορμή να βγάλουντα μαχαίρια (με το μπαμπάκι, που λέμε...).

Keywords
Τυχαία Θέματα