Πτώση πωλήσεων

Υποχώρηση πωλήσεων της τάξης των 600 εκατ. ευρώ περίπου, "μέτρησε" πέρυσι ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, με τις βασικότερες κατηγορίες προϊόντων να κινούνται σε αρνητικό έδαφος.

Τα αίτια φυσικά έρχονται να αναζητηθούν στην κρίση αλλά και στην "απόσυρση" από την αγορά της άλλοτε ελπιδοφόρας εταιρείας Ατλάντικ. Ωστόσο ούτε το 2011 άνοιξε με τους καλύτερους οιωνούς, αφού ο τζίρος δείχνει να διολισθαίνει σε αρνητικούς ρυθμούς.

Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν βιώνουν όλες οι επιχειρήσεις του κλάδου με τον ίδιο τρόπο την δύσκολη και πολύπλοκη οικονομική συγκυρία. Οι μεγάλες εταιρείες, κυριολεκτικά
μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, καταφέρνουν να διέρχονται των συμπληγάδων, κατά βάση μέσω της ενίσχυσης του δικτύου των καταστημάτων αλλά και της δυνατότητας διαφοροποίησης του καλαθιού των προϊόντων τους με τη διεύρυνση της ποικιλίας των ιδιωτικής ετικέτας. Σε αντίθεση με τις μικρομεσαίες εταιρείες του κλάδου που έχοντας περιορισμένες κεφαλαιακές δυνατότητες κινήσεων, βλέπο
Keywords
Τυχαία Θέματα