Τι παράγουμε στην Ελλάδα

Στην παγκόσμια γιορτή υπέρ της καινοτομίας στο Ignite Show Athens που διοργανώθηκε πριν από λίγο καιρό στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση αποδείχθηκε περίτρανα ότι στην Ελλάδα τελικά... «και θέλουμε και μπορούμε».

Με τα «ελληνικά μυαλά» αλλά και τις ελληνικές πρωτότυπες καλλιέργειες ασχολείται το τέταρτο μέρος της έρευνας «Τι παράγουμε στην Ελλάδα» που παρουσιάζεται

αυτή την εβδομάδα στην εκπομπή της Νόνης Καραγιάννη «Αθήνα σήμερα».

Το Ignite που προσγειώθηκε στην Αθήνα, μετά από έξι χρόνια περιπλανήσεων σε 120 πόλεις του κόσμου, έδωσε την δυνατότητα σε 20 Έλληνες να παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες σε πέντε λεπτά και με την βοήθεια 20 διαφανειών.

Μερικές από τις ιδέες που διακρίθηκαν και έχουν ήδη αγοραστεί από ξένες εταιρίες είναι:

Το mist. io. Οι προγραμματιστές μπορούν με αυτό το εργαλείο το mist. io να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν servers από το κινητό ή να δημιουργούν εικονικούς.
Με το fashinating.co.uk μπορείς εύκολα και γρήγορα όχι απλώς να διαλέξεις ρούχα αλλά τα ρούχα που σου ταιριάζουν καθώς στο e-shop υπάρχει Style Quiz, προκειμένου να κάνεις mix and match.
Το iwannaget.me, ένα πρωτότυπο online shopping, σου επιτρέπει να πεις τι θέλεις, σε ποια τιμή και σε ποια περιοχή θέλεις να κάνεις τα ψώνια σου.
Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για κάθε τουρίστα είναι το Touring Machine που προτείνει αρχαιολογικά μέρη, μέρη για φαγητό ή ποτό και κρυμμένα διαμάντια που δεν αναφέρονται σε τουριστικούς οδηγούς, ενώ έχει χάρτες με αεροδρόμια, σχολεία, νοσοκομεία.
Το Studoland αποτελεί μία online διαδραστική πλατφόρμα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για φοιτητές. Υποτροφίες, πρακτική εξάσκηση, ιστορίες επιτυχίας, μαθήματα εξεταστικής και άλλα πολλά χρήσιμα tips για πανεπιστημιακούς.
Το weendy.com αποτελεί το twitter για υδρόβια αθλήματα. Ο κάθε χρήστης έχει την δυνατότητα να ποστάρει από την παραλία που βρίσκεται φωτογραφίες και να γνωστοποιεί σε real time για τις συνθήκες που επικρατούν. Διευθύνσεις ανέμων, μποφόρ και άλλα που είναι χρήσιμα για όσους τολμούν να δώσουν την δική τους μάχη κόντρα στα κύματα.
Αγορές online με την μέθοδο της αντίστροφης δημοπρασίας. Η λογική του dealingers.com είναι απλή. Όσοι περισσότεροι «χτυπάνε» ένα προϊόν, τόσο περισσότερο πέφτει η τιμή του.
Το buddy traffic ενημερώνει για την κίνηση στους δρόμους, πιθανά ατυχήματα, έργα σε δρόμους, ενώ χιλιάδες χρήστες εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με φωτογραφίες από τα σημεία αιχμής στην πόλη.
Πρόκειται για ελληνικά μυαλά που παράγουν ελληνικά προϊόντα που πρέπει να προωθηθούν και τα έξι βήματα που πρέπει να κάνει ένας επιχειρηματίας για να μπορέσει να εξάγει τα προϊόντα του, σύμφωνα με τον Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ) και ο http://www.startupgreece.gov.gr/, είναι: η δημιουργία ενός σωστά μελετημένου προϊόντος, με σωστό σχεδιασμό, μελετημένη συσκευασία και πιστοποίηση.

Τα πλεονεκτήματα και οι ευκαιρίες που έχει μια επιχείρηση από την εξαγωγή των προϊόντων, είναι πολλά, αλλά υπάρ

Keywords
Τυχαία Θέματα