Οι δύο επιχειρηματίες που μας έμαθαν να παραγγέλνουμε φαγητό online

Ο Απόστολος Αποστολάκης και ο Παμίνος Κυρκίνης είναι δύο νεαροί επιχειρηματίες που έχουν ήδη κάνει τα πρώτα τους επιτυχημένα βήματα και που με το e-food.gr φιλοδοξούν να πείσουν τον Έλληνα να αφήσει το τηλέφωνο και να παραγγέλνει delivery μέσω Internet.

Συνέντευξη στον Πέτρο Συκουτρή

Ας ξεκινήσουμε με νούμερα. Πόσοι χρήστες και πόσα εστιατόρια χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή το site;

Σήμερα μόλις 7 μήνες από το ξεκίνημα έχουμε συνεργασία με 350 εστιατόρια ενώ πάνω

από 8.000 χρήστες έχουν εγγραφεί στο e-food.gr. Οι επισκέπτες είναι πολλοί περισσότεροι αλλά για να μπορέσει να βάλει παραγγελία κάποιος πρέπει να έχει εγγραφεί ώστε να αποφεύγονται παραγγελίες-φάρσες. Μέσα στον Ιούλιο δρομολογούνται στα συνεργαζόμενα εστιατόρια περισσότερες από 200 παραγγελίες κάθε μέρα!

Και τι κάνουν όλοι αυτοί; Γιατί προτιμούν το site από το τηλέφωνο, με το οποίο έκαναν τη δουλειά τους ως τώρα; Περιγράψτε μας λίγο τι είναι και πώς λειτουργεί το e-food.

Ο κόσμος που έχει επιλέξει το e-food.gr ψάχνει και τελικά παραγγέλνει delivery φαγητό online. Οι κατάλογοι φαγητού σε χαρτί και οι παραγγελίες delivery μέσω τηλεφώνου, απαιτούν κόπο και χρόνο ενώ παράλληλα δε μπορούν να δώσουν λύση στο θέμα ποικιλίας. Πόσους καταλόγους να έχει φυλάξει κανείς, και επίσης θα είναι ενημερωμένοι σε τιμές και είδη πιάτων;

Όπως ακριβώς αγοράζουμε ταξιδιωτικά εισιτήρια, βιβλία ή ακόμα και ρούχα μέσω του ίντερνετ, η νέα κατεύθυνση στο χώρο του φαγητού είναι οι online παραγγελίες. Ο λόγος είναι ότι κάποιος αφενός κερδίζει χρόνο, αφετέρου μπορεί να κάνει μια πληρέστερη αναζήτηση εστιατορίων και διαφορετικών ειδών φαγητού online. Παράλληλα εκμηδενίζονται οι πιθανότητες να δοθεί λάθος διεύθυνση ή άλλα στοιχεία, κίνδυνος που ενέχει η τηλεφωνική τοποθέτηση μιας παραγγελίας. Επίσης, μέσω του e-food.gr δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για τις παραγγελίες και ο πελάτης πληρώνει μετρητά όταν το φαγητό έρχεται στο σπίτι ή γραφείο του.

Τέλος, κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι μέσω του e-food.gr γίνονται αποκλειστικές προσφορές από τα συνεργαζόμενα εστιατόρια κάτι που δε μπορούσε να γίνει στη μέχρι τώρα συνεργασία εστιατορίου καταναλωτή. Η αμεσότητα και ευκολία του internet εκμηδενίζει το χρόνο από την απόφαση μέχρι την υλοποίηση μιας προσφοράς ενώ και από την πλευρά του εστιάτορα η προσφορά προσεγγίζει άμεσα πιο πολύ κόσμο χωρίς το κόστος που θα είχε αλλιώς η επικοινωνία μιας νέας προσφοράς.

Εσείς τι κερδίζετε από αυτό; Πιστεύετε ότι το e-food θα είναι μια επιχειρηματική επιτυχία;

Το δικό μας κέρδος είναι ένα προσυμφωνηθέν μικρό ποσοστό επί των παραγγελιών. Το e-food.gr δείχνει ότι θα είναι μια επιτυχημένη επιχειρηματική κίνηση αλλά λόγω της μεγάλης επένδυσης και της καινοτομίας που φέρνει θα πάρει χρόνο. Θεωρούμε ότι θα χρειαστούν άλλοι 12 μήνες πριν ο online τρόπος παραγγελίας φαγητού γίνει σημαντικά πιο διαδεδομένος. Την επέκταση του online food ordering στην Ελλάδα θα βοηθήσει και η γεωγραφική επέκταση στην οποία το e-food.gr έχει δεσμευτεί να προ

Keywords
Τυχαία Θέματα