Οι γυναίκες (με 50,7%), λατρεύουν τον...Μάρκο!

15:04 16/10/2014 - Πηγή: TVNea
Πέντε χρόνια δεν ξεγράφονται μέσα σε τρεις μέρες. Όμως, για πρώτη φορά σε αυτά τα πέντε χρόνια και παρά τις "Κασσάνδρες" που ήθελαν να επαναλαμβάνεται το "πυροτέχνημα" της τηλεθέασης των Φερεντίνου-Χρηστίδου, το "μοντέλο" Λιάγκα-Σκορδά, αντιμετωπίζει πρόβλημα. Ο Μάρκος Σεφερλής, δεν είναι πυροτέχνημα. Και μια πιο λεπτομερείς ματιά στα "χαρτάκια" της AGB, το δείχνει ξεκάθαρα. Με ποσοστά σχεδόν διπλάσια από τους αντιπάλους, συνεχίζει κυριολεκτικά να "προελαύνει" και να κερδίζει με άνεση σε κάθε κατηγορία κοινού, ακόμη και στους άνω των 45. Το "ανησυχητικό"
όμως, για το πρωινό του ΑΝΤ1 είναι, ότι χάνει κατά κράτος, ακόμα και "μέσα στην έδρα του". Στην κατηγορία δηλαδή των γυναικών 25 έως 44, που τα τελευταία χρόνια έμοιαζαν απολύτως ταυτισμένες με το πρότυπο της Φαίης Σκορδά (όμορφη, απλή, μανούλα αλλά και προστατευτική σύντροφος). Το συγκεκριμένο μάλιστα κοινό, αποτελεί και τον "πυρήνα" για την πρωινή ψυχαγωγική θέαση, μαζί με αυτό των γυναικών 45+ που ακολουθεί. Όταν χάνεις σταθερά εκεί, μάλλον αρχίζεις και χάνεις το παιχνίδι. Γιατί όμως, ένα προϊόν όπως αυτό του Μάρκου Σεφερλή, καταφέρνει να κερδίσει με τόσο μεγάλη διαφορά τις γυναίκες τηλεθεάτριες; Πώς ένα one man show, κάνει έως και... 50,7% (ναί, πραγματικά 50,7% χθες Τετάρτη που ήταν και σχετικά... πεσμένος ο Μάρκος!!!!), σε αυτά τα κοινά;
Η εξήγηση ίσως είναι πιο ξεκάθαρη, αν παρατηρήσουμε τί συμβαίνει στο ζευγάρι Λιάγκα-Σκορδά, ειδικά φέτος. Το πρωινό του ΑΝΤ1 έχει ταυτιστεί κυρίως με το πρόσωπο του Γιώργου. Εδώ έπαιξε ρόλο και το περσινό "The Voice". Ο Γιώργος δεν είναι ένα, αλλά πολλά βήματα μπροστά. Η Φαίη περιορίζεται στα αμιγώς γυναικεία θέματα και η συμμετοχή της στο πάνελ της gossip θεματολογίας, είναι περισσότερο βιωματική παρά σχολιαστική. Αυτό κατ' ανάγκη δεν είναι κακό. Άλλωστε η ίδια κατάφερε -και με τη βοήθεια του Mega που λειτούργησε σαν κολυμπήθρα του Σιλωάμ- να ξεκολλήσει από πάνω της την ταμπέλα της "μεσημεριανούς". Όταν όμως, φτάνεις στο άλλο άκρο και προσπαθείς απλά να "παρίστασαι" σε μια ξεκάθαρα "μεσημεριανής συμπεριφοράς" παρέα, τότε μειώνεις το ρόλο σου κι από "ατού" της εκπομπής, γίνεσαι η γυναίκα του Λιάγκα... Εν ολίγοις. Το πρωινό του ΑΝΤ1, χάνει κατά κράτος, κυρίως από το δικό του concept! Η άκρατη γκοσιπιά που βαφτίζεται χιούμορ, ο "κριτής των πάντων" Γιώργος, που τα δικά του λάθη και οι κατά καιρούς "χοντράδες" δικαιολογούνται γιατί "όλα είναι μια πλάκα", ενώ και η παραμικρή κίνηση, δήλωση, συμπεριφορά των υπολοίπων μπαίνει στο μικροσκόπιο, αλλά και η "οπισθοχώρηση" της Φαίης, κάνουν το πρόγραμμα να φαίνεται κουρασμένο.
Και κάπου εκεί, έρχεται ο Μάρκος. Δίχως να ανακαλύπτει την πυρίτιδα, κάνει δύο πολύ απλές κινήσεις: Δεν στηρίζεται σε τηλεοπτικό πάνελ και δεν μπουκώνει το πρόγραμμά του με gossip, ανακυκλώνοντας τους πάντες και τα πάντα. Το concept δεν κάνει την υπέρτατη τηλεοπτική ανατροπή. Όσο όμως, κι αν ακούγεται οξύμωρο για ηθοποιό, είναι πιο "ρεαλιστικά"...αληθινό από αυτό των αντιπάλων. Με αποτέλεσμα να γίνεται διαφορετικό. Να αποτελεί πλέον σοβαρή εναλλακτική επιλογή στην πρωινή ψυχαγωγία, που μετά από πέντε χρόνια ξέφυγε από τον τηλεοπτικό "μονόδρομο" του gossip-πάνελ-καβγάς-ξεκατίνιασμα. Κι επέστρεψε ξανά στην pure μορφή της ψυχαγωγίας. Φυσικά, τα πέντε χρόνια παντοκρατορίας των Λιάγκα-Σκορδά, δεν εκμηδενίζονται. Όμως, στην τηλεόραση τα πάντα ξεχνιούνται με χαρακτηριστική ευκολία. Κι όταν αρχίζεις να συντρίβεσαι στον "πυρήνα" του κοινού σου, στις γυναίκες 25-44 δηλαδή, τότε έχεις ξεκάθαρα πρόβλημα. Ήταν ίσως και το κομμάτι που επιτελικά δεν είχαν σκεφτεί να προστατέψουν από την πλευρά του ΑΝΤ1 γιατί εκτιμούσαν ότι ο Σεφερλής απευθύνεται με τον τύπο του χιούμορ του, κυρίως σε άντρες και παιδιά. Μήπως τελικά, οι γυναίκες αρχίζουν να... λατρεύουν τον Μάρκο, γιατί κουράστηκαν από την ψυχαγωγία της... γκρίνιας; Ο χρόνος θα δείξει.
Το διάλλειμα τελείωσε... Πάω να μοντάρω κάνα "θεματάκι", γιατί οι δημοσιογράφοι είναι σε κατάσταση πανικού!
ο μοντέρhttp://www.tvnea.com
Keywords
Τυχαία Θέματα