Τηλεκαρφώματα «32» : Κριτική Επιτροπή Vs Κοινό στο YFSF – Φθίνουσα πορεία της τηλεόρασης – Μήλον της έριδος η Κατερίνα Στανίση

18:07 26/4/2013 - Πηγή: TVNea
Καλοκαίρι μύρισε αυτή την εβδομάδα και η θερμοκρασία έχειαρχίσει να ανεβαίνει και στα τηλεοπτικά δρώμενα.
Ελαφρώς καλύτερο ήταν αυτή την εβδομάδα το νέο σόου τουΑΝΤ1, “Your face sounds familiar”κυρίως από άποψη ενδιαφέροντος. Αλλά η κριτική επιτροπή δεν έχω καταλάβει ακόμημε τι κριτήρια κρίνει. Γιατί θα συμφωνήσω ότι από τις καλύτερες εμφανίσεις ήταναυτή του Νίκου Γκάνου και του Θανάση Αλευρά (αν και θα μπορούσε και καλύτερα)και η χειρότερη ήταν του Κωνσταντίνου
Καζάκου, αλλά νομίζω αυτή που ξεχώρισε μετη μαγευτική φωνή της και το εντελώς διαφορετικό στυλ ήταν η Κρυσταλλία όταντραγούδησε Ελένη Βιτάλη. Όσο για τον Κώστα Μαρτάκη ούτε καν πλησίασε στο ΡίκυΜάρτιν (ιδιαίτερα στη φωνή) και μάλλον θα τον χαρακτηρίζαμε επιεικώς μέτριο. Οιαντιθέσεις πάντως φάνηκαν και στην κρίση του κοινού που μάλλον είναι πιο δίκαιακαι αξιόπιστη.
Απ’ την άλλη τα προβλήματα σε τηλεοπτικές εκπομπές καιόχι μόνο είναι πολλά. Το βραδινό σόου του Γιώργου Παπαδάκη «Sold out» κόπηκε γιατί δεν έφερετα αναμενόμενα αποτελέσματα, το «Κάψε το σενάριο» είναι στα πρόθυρα τηςαποτυχίας και ακόμη και ο Λάκης Λαζόπουλος με το τσαντίρι του αντιμετωπίζειπτώση στα νούμερα της εκπομπής του κυρίως στο νεανικό κοινό. Χλιαρή έχει αρχίσεινα είναι και η εικόνα στα νέα σίριαλ του Mega που δείχνουν να κάνουν κοιλιά.Μάλλον ο κόσμος είχε απογοητευτεί τόσο από την ελληνική τηλεόραση τοπροηγούμενο διάστημα (με τα τούρκικα και τις επαναλήψεις) , που πλέον του είναιδύσκολο να παρακολουθήσει το οτιδήποτε και της έχει γυρίσει την πλάτη.Αναμενόμενο!
Τι ήταν να κάνει διαφήμιση η Κατερίνα Στανίση για γνωστήαλυσίδα παιχνιδιών; Πολλοί έσπευσαν να την κοροϊδέψουν και να την ειρωνευτούνχαρακτηρίζοντάς τη κιτς και κακόγουστη. Αυτά άκουσε τον τελευταίο καιρό ομουσικοσυνθέτης Σταμάτης Κραουνάκης και ξέσπασε μέσα από το λογαριασμό του στο facebook με σκληρά λόγιαεναντίον όλων αυτών που τόλμησαν να την υποτιμήσουν. Καταρχήν να πούμε ότι τοτραγούδι που ακούγεται στη διαφήμιση είναι παλιά επιτυχία της Κατερίνας Στανίσημε τίτλο «Δεν αξίζει τον κόπο», εξ ου και η έμπνευση. Σίγουρα η διαφήμιση έχειχιούμορ, όπως και όλες οι διαφημίσεις της γνωστής αλυσίδας, που ενώ στην αρχήσε εκνευρίζουν στη συνέχεια γίνονται εθιστικές, όμως κύριε Κραουνάκη δενυπάρχει λόγος για τέτοιο άγριο παραλήρημα. Ας ηρεμήσουμε λίγο, έρχονται καιάγιες ημέρες…
Αυτό ήταν και σήμερα! Εύχομαι σε όλους μία καλή Μεγάλη Εβδομάδακαι ένα όμορφο Πάσχα με υγεία. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 10 Μαΐου.
[email protected]
Keywords
Τυχαία Θέματα