A Year in Review: Μια ανασκόπηση του έτους που πέρασε και τα σχέδια της MEDIACUBE για το 2023

Ας δούμε λοιπόν την πορεία της MEDIACUBE κατά το έτος που πέρασε, ανακαλώντας όλα τα σημαντικά γεγονότα που συνέβησαν για την εταιρεία και παίρνοντας μια «γεύση» για το τι θα ακολουθήσει το 2023!

18 κεράκια στην τούρτα…
Το 2022 ήταν η χρονιά που η MEDIACUBE «ενηλικιώθηκε», κλείνοντας αισίως τα 18 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας της στον κλάδο του digital marketing. Ξεκινώντας το 2004, σε μια εποχή που ο όρος «digital» ήταν σχετικά ανεξερεύνητος για τα δεδομένα της Ελλάδας,

η MEDIACUBE υποστήριζε εταιρείες στις ανάγκες τους για ψηφιακή προβολή και διαφήμιση. Έτσι, με τους πρώτους της πελάτες, άρχισε να πειραματίζεται στη δημιουργία digital video, interactive digital signage και data driven designs, ενώ στην πορεία προσέφερε εξειδικευμένες και απόλυτα μετρήσιμες λύσεις για Performance Marketing και Brand Awareness.

Σήμερα, όπου ο κλάδος είναι αρκετά διευρυμένος, με πολλά agencies να έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια, η MEDIACUBE διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό χάρη στην μακρόχρονη εμπειρία και τα εκατοντάδες επιτυχημένα case studies, που έχουν επιφέρει στους πελάτες της εκπληκτικά, μετρήσιμα αποτελέσματα. Το 2023, η MEDIACUBE είναι έτοιμη να βοηθήσει ακόμη περισσότερες εταιρείες να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες προβολής τους στον χώρο του digital και να πετύχουν θεαματικά αποτελέσματα, μέσα από μία αποδοτική και εστιασμένη συνεργασία!

Ένα παγκόσμιο case study…
Είναι σημαντικό να αναφέρει κανείς τις επιτυχίες του, προκειμένου να αναδείξει τις δυνατότητές του. Όταν όμως η αναφορά γίνεται από την ίδια την Google, αποκτά άλλη αξία! Τη χρονιά που πέρασε, MEDIACUBE και SKY express, κατάφεραν να δημοσιευθούν από το Think with Google, στο πλαίσιο του πρώτου παγκόσμιου case study για Ελληνική αεροπορική εταιρεία, στο οποίο παρουσιάστηκε και αναλύθηκε η στρατηγική ανάπτυξης της SKY express την περίοδο του Covid-19.

Συγκεκριμένα, μέσω του εργαλείου «Travel Insights with Google», η MEDIACUBE παρακολούθησε στενά τη ζήτηση και το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον του κοινού και, παράλληλα με τη άριστη γνώση των ψηφιακών διαφημιστικών πλατφορμών και των μηχανισμών τους για την αύξηση των KPIs κερδοφορίας, κατάφερε να δημιουργήσει ένα στρατηγικό και αποδοτικό διαφημιστικό πλαίσιο που οδήγησε τη SKY express σε αξιοσημείωτα αποτελέσματα, μεταξύ των οποίων 200% αύξηση των κρατήσεων και 630% αύξηση του revenue.

37 βραβεία…
Η πιο γλυκιά ανταμοιβή είναι η αναγνώριση και η MEDIACUBE τη «γεύτηκε» 37 φορές μέσα στο 2022.
Agency of the Year | up to 49 employees και 26 ακόμη PEAK Performance Marketing Awards – εκ των οποίων 1 Brand of the Year, 1 Platinum, 4 Gold, 3 Silver & 1 Bronze – 6 Evolution και 4 Social Media Marketing Awards έρχονται να προστεθούν στη λίστα των επιτυχιών της εταιρείας που, με τους πελάτες της, κατάφεραν να κατακτήσουν για άλλη μια φορά την κορυφή σε τρεις από τις σημαντικότερες βραβεύσεις του κλάδου.

Νέες & εδραιωμένες συνεργασίες…
Το έτος που πέρασε έφερε για τη MEDIACUBE κάποιες πολύ σημαντικές νέες συνεργασίες με ορισμένες από τις πιο γνωστές εταιρείες της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού όπως τις Intersport, Παπαστράτος – Philip Morris, L’artigiano, YOUTH LAB., Leroy Merlin, Domes Resorts, Newsbeast, ΣΠΟΡ FM, Owlet και Helmi.

Οι νέες αυτές συνεργασίες έρχονται να προστεθούν σε όλες εκείνες που συνεχίζονται για πολλά χρόνια, ορισμένες μάλιστα από την πρώτη χρονιά λειτουργίας της MEDIACUBE, αποδεικνύοντας ότι η εταιρεία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών και συνεργατών της μέσα από την ποιότητα των υπηρεσιών και τη συνεχή εξειδίκευσή της στο αντικείμενο του digital marketing.

Accomplishments της χρονιάς…
Το 2022 ήταν μια χρονιά κατά την οποία η MEDIACUBE εξελίχθηκε και στο σκέλος των υπηρεσιών της. Συγκεκριμένα, ήταν από τα πρώτα agencies που εισήγαγε την εφαρμογή Google Analytics 4 στους πελάτες της, με 30 custom και απαιτητικές υλοποιήσεις μέσα στο έτος! Οι υλοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν με στόχο την εύκολη μετάβαση της κάθε εταιρείας από το Universal Google Analytics στο GA4, εκμεταλλευόμενοι όλο το Machine Learning που φέρνει η νέα πλατφόρμα για την αντιμετώπιση της Cookie-less περιόδου αλλά και τη δημιουργία μοντέλων συλλογής των δεδομένων, εξασφαλίζοντας το data continuity των επιχειρήσεων τους. Πέραν της πρακτικής εφαρμογής του εργαλείου αυτού στους πελάτες της, η MEDIACUBE, ως στενός συνεργάτης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, παρουσίασε το Google Analytics 4 στο πλαίσιο του πιο επιτυχημένου και γνωστού σεμιναρίου ψηφιακού μάρκετινγκ, του DigiMa.

Ακόμα μια υπηρεσία της MEDIACUBE που έτυχε θερμής υποδοχής ήταν το Programmatic Advertising. Αυτή η καινοτόμος μέθοδος συνδυαστικής προσέγγισης των advanced creatives & rich media δυνατοτήτων των programmatic πλατφορμών, με real-time life signals και personalized μηνυμάτων στα στοχευόμενα κοινά, εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση των χρημάτων που επενδύονται, ενισχύοντας το εταιρικό αποτύπωμα του κάθε πελάτη στο κοινό που τον ενδιαφέρει, σε απόλυτα «brand safety» διαφημιστικό περιβάλλον. Μάλιστα, λόγω της πολυετούς εμπειρίας της στο Programmatic advertising, καθώς και των επιτυχημένων καμπανιών που δημιούργησε για τους πελάτες της, η MEDIACUBE ήταν από τα πρώτα agencies στης Ελλάδα που έγινε και Yahoo DSP Partner, μέσα στο 2022, αποκτώντας τη δυνατότητα χρήσης ακόμα μίας από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες programmatic advertising.

Highlights του 2022 και σχέδια για το 2023…
Η ανασκόπηση αυτή δε θα μπορούσε να κλείσει παρά μόνο με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, αναφέροντας ορισμένα ακόμα από τα highlights της MEDIACUBE για το 2022 σε τίτλους:

Performance Agency of the Year | up to 49 employeesRunner up Social Media Agency of the Year | up to 49 employeesΔιαχείριση digital budget για το 2022 ύψους 17,2 εκατομμυρίων ευρώ115 εκατομμύρια Paid Clicks για τους πελάτες της33 Επιτυχημένα SEO Projects (Πλαίσιο, SKY express, ΣΠΟΡ FM, Newsbeast, Μεϊδάνης, Argiro Barbarigou, Α. Ισμαήλος Α.Ε. | Mercedes-Benz, STOP SA, και άλλα)30 Google Analytics 4 Advanced Implementations7 Server Site Tag Manager Implementations – «Getting Ready for Cookie-less Advertising».

Με το βλέμμα της σε μια εξίσου επιτυχημένη πορεία και το 2023, η MEDIACUBE έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά τη νέα χρονιά, με νέες συνεργασίες και έργα, με τα οποία συνεχίσει να πρωταγωνιστεί ως ένα από τα πιο επιτυχημένα digital agencies στην Ελλάδα. Αυτή τη χρονιά η εταιρεία εστιάζει την προσοχή της, κατά κύριο λόγο, στην περαιτέρω αξιοποίηση των νέων εργαλείων που παρέχονται από τις πιο σύγχρονες πλατφόρμες. Όπως το 2022 ήταν η χρονιά του Performance Max, του Real Time Reporting και των Privacy Centric Στρατηγικών, το 2023 η MEDIACUBE θα επενδύσει σημαντικά και πάλι στη χρήση των πιο νέων εργαλείων της ψηφιακής διαφήμισης που θα προσφέρουν οι πλατφόρμες. Ενδεικτικά φαίνεται ότι φέτος θα κυριαρχήσουν Omnichannel στρατηγικές με Store Sales Direct υλοποιήσεις, με τις οποίες θα γίνεται attribution των πωλήσεων των φυσικών καταστημάτων στην online προβολή όταν προέρχονται από αυτή. Επίσης, το νέο «διαφημιστικό εργαλείο» Shopping for Local Ads, το οποίο φέρνει το απόθεμα των φυσικών καταστημάτων σε μια online βιτρίνα, θα συνεισφέρει σε μια γεωγραφικά στοχευμένη προϊοντική διαφήμιση. Τέλος, το programmatic advertising θα συνδέσει τον online με τον offline κόσμο, παρέχοντας τη δυνατότητα να χτίζονται 360ο καμπάνιες με audio ads, video ads, out of home ads, αλλά και TV & Cable TV real time bookings, μέσω μιας ενιαίας πλατφόρμας.

Ακόμη, εφόσον η επερχόμενη cookie-less εποχή και τα first party data είναι πλέον προ των πυλών, η MEDIACUBE έχει ήδη ολοκληρώσει ή προχωράει την προετοιμασία για τους πελάτες της μέσω server side εφαρμογών, οι οποίες θα αξιοποιούν τα δεδομένα της κάθε επιχείρησης με εργαλεία όπως Google Analytics 4, Google Cloud, BI και τεχνολογίες AI.

Άλλος ένας στόχος του 2023 για τη MEDIACUBE, είναι η ενίσχυση επένδυσης σε πλατφόρμες programmatic advertising, οι οποίες αποτελούν ίσως ένα από τα πιο καινοτόμα μέσα στοχευμένης και αποδοτικής προώθησης.

Τέλος, άλλο ένα σημείο, στο οποίο η MEDIACUBE εστιάζει τη χρονιά αυτή, είναι η ανάπτυξη creatives και μηνυμάτων που ξεχωρίζουν, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και τεχνικών personalization, όπου το έδαφος είναι πρόσφορο.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω κινούνται γύρω από έναν και μόνο άξονα, που δεν είναι άλλος από την εκπλήρωση του purpose της MEDIACUBE – δηλαδή να εμπνέει και να υποστηρίζει τους πελάτες της στο να εξερευνούν και να ξεκλειδώνουν το δικό τους μοναδικό ψηφιακό δυναμικό! Στον στόχο αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει και η ομάδα της MEDIACUBE, που απαρτίζεται από άτομα με μοναδικές προσωπικότητες, χαρακτηριστικά και γνώσεις πάνω στο αντικείμενό τους, οι οποίοι συνεργάζονται αρμονικά και θέτουν τα θεμέλια, ώστε η εταιρεία να αγγίζει συνεχώς την κορυφή.

Keywords
Τυχαία Θέματα