Accenture: Στροφή στην «ηθική κατανάλωση» λόγω Covid-19

Επιταχύνεται παράλληλα ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Μόνιμες αλλαγές στις καταναλωτικές συμπεριφορές ενδέχεται να προκαλέσει η πανδημία του Covid-19, καθώς και διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων και στο λιανεμπόριο, όπως προκύπτει από έρευνα της Accenture, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 3.000 καταναλωτές από 15 χώρες και 5 ηπείρους. Η έρευνα, η οποία διεξήχθη 2-6 Απριλίου, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες

και ότι αναλογίζονται περισσότερο τις επιπτώσεις των αγορών τους στην υγεία και το περιβάλλον.

Ενδεικτικά, το 60% των ερωτηθέντων αφιερώνει περισσότερο χρόνο στην προσωπική φροντίδα και ψυχική ευεξία. Το 64% των καταναλωτών δήλωσε ότι επικεντρώνεται περισσότερο στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων, το 50% ότι ψωνίζει περισσότερο με γνώμονα τον υγιεινό τρόπο ζωής και το 45% ότι κάνει πιο βιώσιμες επιλογές στα ψώνια, συνήθειες που, όπως δηλώνουν, πιθανότατα θα συνεχίσουν και μελλοντικά. Επίσης, η πανδημία ωθεί τους περισσότερους ανθρώπους να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές: το 32% των συναλλαγών όλων των προϊόντων και υπηρεσιών έγινε ηλεκτρονικά.

Keywords
Τυχαία Θέματα