Aegean και Fraport Greece παρουσιάζουν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό τους
Τη δραστηριότητά τους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και την κυρίαρχη θέση που κατέχει η πόλη στη στρατηγική της Aegean και της Fraport Greece παρουσίασαν οι δύο εταιρείες, στο πλαίσιο κοινής εκδήλωσης τη Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη.
Ενδεικτικά, η Aegean συνεχίζει να επενδύει στην πόλη με ενισχυμένο πρόγραμμα δρομολογίων τόσο κατά τη θερινή, όσο και κατά τη χειμερινή περίοδο, ενώ η Fraport Greece επένδυσε 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και επέκταση του Αεροδρομίου «Μακεδονία».
«Η Aegean και τη φετινή χρονιά επενδύει στη Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας τη δραστηριότητα της εταιρείας, ιδίως κατά τη χειμερινή περίοδο, αλλά και με αύξηση των διαθέσιμων θέσεων εξωτερικού έως 30% τη νέα καλοκαιρινή περίοδο», σημείωσε ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, Aegean.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά
- Εύα Καϊλή: Στις 22 Δεκεμβρίου η απόφαση για το αν θα παραμείνει στη φυλακή
- Yπόλοιπο πάνω από 250 ευρώ μετά την είσπραξη ειδικής εισφοράς ΕΛΓΑ
- Φωταγώγηση του Πύργου Πειραιά: Χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία πλημμύρισαν τον Αττικό Ουρανό
- Υπόθεση 12χρονης από τον Κολωνό: Ένταλμα σύλληψης για τον "Μιχάλη" που φέρεται να έκλεινε και αυτός "ραντεβού"
- Πλαίσιο: «Αργά ή Γρήγορα…θα σε βρούμε»
- Π. Στάνο: Οι απειλές και η επιθετική ρητορική της Τουρκίας είναι απαράδεκτες και πρέπει να σταματήσουν
- ΕΕ: Σοβαρές ανησυχίες για την τουρκική επιθετική ρητορική κατά της Ελλάδας
- Manager of the Year ο CEO της ΚΡΙ-ΚΡΙ Παναγιώτης Τσινάβος
- Αναβάθμιση σε 14 συρμούς του Ηλεκτρικού - Παρεμβάσεις στους σταθμούς
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Aegean και Fraport Greece παρουσιάζουν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό τους
- Το Twitter κινδυνεύει να χάσει 32 εκατ. χρήστες ως το τέλος 2024
- Στον «αέρα» η launch καμπάνια της σειράς Pescanova Finest Selection
- Vitamin Media και MilkPlan σε νέα συνεργασία
- Η Alumil αναθέτει την επικοινωνία της στην Choose
- Η Innocean συνεχίζει με τη Havas Media
- Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS
- Η ΜΕΒΓΑΛ στολίζει δέντρα για τη Θεσσαλονίκη
- Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη με Pop Up Store στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
- Beegin: Τα πρώτα έσοδα από το Bee Love στους μελισσοκόμους της Β. Εύβοιας
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Aegean και Fraport Greece παρουσιάζουν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό τους
- Η ΕΕΕΠ παρουσίασε το νέο της λογότυπο
- Η ΜΕΒΓΑΛ στολίζει δέντρα για τη Θεσσαλονίκη
- Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS
- Η Johnson & Johnson MedTech Ελλάδας για το Operation Smile
- Beegin: Τα πρώτα έσοδα από το Bee Love στους μελισσοκόμους της Β. Εύβοιας
- Πέντε κύριες τάσεις παρουσιάζει το Marketer’s Toolkit 2023
- Η Innocean συνεχίζει με τη Havas Media
- Το Twitter κινδυνεύει να χάσει 32 εκατ. χρήστες ως το τέλος 2024
- Vitamin Media και MilkPlan σε νέα συνεργασία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Επιφυλακτική άνοδος στην Wall Street εν αναμονή των ανακοινώσεων της Fed
- Γ. Γεωργαντάς: Μέσω συνεργατικών σχημάτων ο εκσυγχρονισμός του πρωτογενούς τομέα
- Στο 33 % η μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου μετά τον Αύγουστο
- Στο 33% η μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου μετά τον Αύγουστο
- "Αναγκαστική αναβολή" της δίκης για το "σκάνδαλο της Folli Follie" ανακοίνωσε το Τριμελές Εφετείο κακουργημάτων
- Folli Follie: «Αναγκαστική αναβολή» της δίκης ανακοίνωσε το Εφετείο
- Εγγυημένο έπαθλο 2.000.000 ευρώ από το Λαϊκό Λαχείο στις 23 Δεκεμβρίου
- Νεκρός από πτώση στο στάδιο Λουσάιλ υπάλληλος ασφαλείας
- Γαλλία: Έφοδος των αρχών στα κεντρικά γραφεία του κόμματος Μακρόν για τη χρηματοδότηση της προεκλογικής του καμπάνιας
- Γ. Οικονόμου: Τρικυμιώδης η προσέγγιση του κ. Ανδρουλάκη στην υπόθεση της κ. Καϊλή