Brands & Pride

Ο Ιούνιος είναι μήνας αφιερωμένος στο Pride, με σχετικές εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.

Τα brands διεθνώς εμφανίζουν φέτος «μεγαλύτερη κατανόηση» όσον αφορά στις pride καμπάνιες, σύμφωνα με την Outvertising, μια ομάδα που προωθεί την καλύτερη αντιπροσώπευση και συμπερίληψη των LGBTQI+ ατόμων στο marketing και τη διαφήμιση. Η ομάδα καλεί τα brands

να μείνουν πιστά στις επιλογές τους και να στηρίξουν τις pride δραστηριότητες το 2023, ανεξάρτητα από τις όποιες πιέσεις μπορεί να προκύπτουν.

Η αλήθεια είναι ότι το φετινό Pride έρχεται μετά από 2-3 περιπτώσεις κατά τις οποίες ενέργειες συγκεκριμένων brands με την LGBTQI+ κοινότητα, προκάλεσαν αντιδράσεις. Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή της Bud Light, με μερίδα καταναλωτών να μποϋκοτάρουν το brand επειδή συνεργάστηκε με την trans influencer Dylan Mulvaney, και μια άλλη αυτή του αμερικανικού retailer Target, ο οποίος δέχθηκε κριτική για το λανσάρισμα συλλογής Pride με περισσότερα από 2.000 προϊόντα. Μερικά από τα προϊόντα αυτά τελικά αποσύρθηκαν, καθώς σημειώθηκαν ακόμα και απειλές απέναντι στο προσωπικό των καταστημάτων, από πλευράς μερίδας καταναλωτών.

Παρόλα αυτά, η Target παραμένει platinum χορηγός του NYC Pride και η μητρική της Bud Light, Anheuser-Busch, είναι χορηγός των Pride εορτασμών σε Σικάγο και Σαν Φρανσίσκο.

Παρόμοια περίπτωση και η The North Face, καθώς προκλήθηκαν αντιδράσεις για την Pride καμπάνια της με την drag queen Pattie Gonia, με το brand να εξακολουθεί να στηρίζει την καμπάνια του.

Ο Cassius Naylor, Co-director of Advocacy στην Outvertising, ανέφερε στο PRWeek: «Οι έρευνες συνεχίζουν να δείχνουν ότι ένα συμπεριληπτικό μέλλον είναι το μόνο βιώσιμο μέλλον για επιτυχημένες επιχειρήσεις. Η όποια ανησυχία είναι κατανοητή, αλλά κάποιες περιστάσεις απαιτούν οι “σύμμαχοι” να δείχνουν γενναιότητα, και αυτή η περίσταση είναι μία από αυτές».

Για να έρθουμε και στα δικά μας, τα brands δείχνουν να «αγκαλιάζουν» όλο και περισσότερο την LGBTQI+ κοινότητα, στηρίζοντας ενέργειές της και, το σημαντικότερο, συμπεριλαμβάνοντάς την στις marketing και διαφημιστικές τους επικοινωνίες. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος μπροστά μας και είμαστε αισιόδοξοι ότι η ελληνική κοινωνία θα γίνεται ολοένα και πιο συμπεριληπτική, με τη βοήθεια, στήριξη και σύμπραξη brands και εταιρειών…

Keywords
Τυχαία Θέματα