Coffee Brands: Ποιότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα «ξυπνούν» την αγορά

Παρά τις ανατιμήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κλάδος του καφέ αποδεικνύει ξανά την ανθεκτικότητά του. Σύμφωνα με μελέτη της Market Research Future, το μέγεθος της αγοράς καφέ εκτιμήθηκε σε 79,5 δισ. δολάρια το 2022 και αναμένεται να αυξηθεί από 83,6 δισ. το 2023 σε 112,8 δισ. δολάρια μέχρι το 2030, με CAGR 5,12%. Στην ανθεκτικότητα της εν λόγω αγοράς αναφέρθηκε ο Χρήστος Αλεβίζος, Business

Executive Officer Coffees Greece, Cyprus & Albania, Nestlé Ελλάς. «Τη χρονιά που μας πέρασε αποδείχθηκε, για άλλη μία φορά, ποσό ανθεκτική είναι η κατηγορία του καφέ, γιατί παρά τις πληθωριστικές πιέσεις, συγκρατήθηκε στο σύνολό της, λόγω της ιδιαίτερης σχέσης και αγάπης των Ελλήνων για τον καφέ. Είναι γνωστό ότι ο καφές έχει σημαντική θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών μας και για αυτό υπάρχει μια πολύ ευρεία γκάμα επιλογών και στο In Home & στο Out Of Home περιβάλλον», επισημαίνει ο ίδιος.

Για ανθεκτικότητα στην κατηγορία του καφέ έκανε λόγο και ο Άνθιμος Δημητριάδης, Πρόεδρος του ομίλου εταιρειών Resoul, γεγονός που της επιτρέπει να εξελίσσεται με ποικίλους τρόπους.

«Χαρακτηριστική είναι η ανάπτυξη που γνώρισαν πέρυσι οι αλυσίδες καφέ αλλά και η κυριαρχία της κατηγορίας σε μεγάλος εύρος καταστημάτων στον χώρο του HORECA. Για το επόμενο διάστημα, προβλέπουμε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και θα εμπλουτιστεί με βασικά trends γύρω από το well-being και το sustainability. Σε αυτό το περιβάλλον, φυσικά, θα αποτελέσει πρόκληση η ευαισθησία που έχει διαμορφωθεί από τον πληθωρισμό γύρω από θέματα κόστους και τιμών».

Σε άνθηση ο καφές σε κάψουλες
Ραγδαία αναμένεται να είναι η αύξηση της παγκόσμιας αγοράς καψουλών καφέ από 12,33 δισ. δολάρια το 2022, σε 13,3 δισ. το 2023, με CAGR 7,9%, σύμφωνα με την «Coffee Capsule Global Market Report 2023» της The Business Research Company. Όπως μας εξηγεί ο Χ. Αλεβίζος, ειδικά μετά τον Covid, ο καταναλωτής θέλει να έχει και στο σπίτι την ποικιλία και την ποιότητα των επιλογών που έχει στο OOH. «Για αυτό και τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται η υποκατηγορία του espresso (καψουλών, αλεσμένου και ολόκληρων κόκκων) με πολλά λανσαρίσματα και εμάς σαν εταιρεία να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο μέσω των brands Starbucks, Nescafe Dolce Gusto και Buondi Craft. Από την άλλη, είδαμε, βέβαια, και την αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτή, που εκπαιδεύτηκε να ψάχνει το χαμηλότερο κόστος και τις προωθητικές ενέργειες, γεγονός που δικαιολογεί και την ένταξη περισσότερων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στις επιλογές του». Και συνεχίζει: «Παράλληλα, στο ΟΟΗ είδαμε την αγορά να πλησιάζει περισσότερο στα επίπεδα κατανάλωσης της pre-Covid περιόδου, με βασική προτίμηση στα espresso based ροφήματα και αυξανόμενες απαιτήσεις ως προς την τελική ποιότητα. Είναι γνωστό ότι η ελληνική ΟΟΗ αγορά παραμένει πολύ εξελιγμένη από πλευράς ποικιλίας ροφημάτων καφέ και εξειδικευμένου προσωπικού».

Για την άνοδο του espresso έκανε λόγο και ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, Retail Business Development Manager, Segafredo Zanetti Ελλάς ΑΕ. «Αυτό που έδειξε η προηγούμενη χρονιά και όπως φαίνεται συνεχίζεται σταθερά, είναι η ανοδική πορεία της αγοράς του καφέ και ειδικά του espresso, με κύριο όχημα τις κάψουλες συμβατές με μηχανές τ. Nespresso. Μια κληρονομιά της πανδημίας που αποδεικνύεται κάτι όχι παροδικό, αλλά αντίθετα ήρθε για να μείνει, είναι η επιλογή του καταναλωτή να απολαύσει τον καφέ στο σπίτι του ή έστω έναν από εκείνους που καταναλώνει μέσα στη μέρα. Οι κάψουλες από τη μία, με τη μεγάλη ποικιλία τους σε γεύσεις και εντάσεις και ο βιολογικός, “πράσινος” καφές από την άλλη, είναι οι τάσεις που κυριαρχούν και οδηγούν την πορεία της ανάπτυξης».

Αυξημένη ζήτηση για καφέ espresso και ειδικότερα για κάψουλες παρατήρησε και ο Απόστολος Μπαλατσός, Marketing Manager, Cafetex ABEE, τονίζοντας πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών φαίνεται να έχει μετατοπιστεί σε πιο premium προϊόντα καφέ, όπως κωδικούς 100% Arabica, μονοποικιλιακούς καφέδες, καθώς και νέα αρωματικά variants. «Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η αύξηση του κόστους ζωής γενικότερα, με αποτέλεσμα μέρος της κατανάλωσης να μετατοπιστεί από τις καφετέριες στο σπίτι. Βάσει στοιχείων IRI, η τάση αυτή φαίνεται να παγιώνεται, ευνοώντας, αντίστοιχα, τις διαφοροποιημένες μάρκες και τα προϊόντα καφέ που πωλούνται στο κανάλι των supermarket. Στο πλαίσιο της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αναμένουμε, επίσης, σημαντική αύξηση και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ως τάση το επόμενο χρονικό διάστημα», προσθέτει ο ίδιος.

Price sensitive προσανατολισμός και ανθεκτικότητα
Κατά τον Χ. Αλεβίζο, οι απαιτήσεις του σημερινού καταναλωτή κινούνται, πλέον, σε δύο άξονες. «Από τη μία έχουμε τον πολύ ενημερωμένο καταναλωτή, που δεν παύει να αναζητεί όλο και περισσότερες πληροφορίες και νέες τάσεις, που εστιάζουν στην εξατομίκευση και στην ποιότητα του καφέ. Φυσικά, από την άλλη, υπάρχει και ο καταναλωτής που λόγω των πληθωριστικών πιέσεων επιλέγει κυρίως με γνώμονα το κόστος», σημειώνει ο ίδιος.

Στο θέμα των τιμών εστίασε ο Μ. Κεφαλογιάννης, αναφέροντας πως ο καταναλωτής διακρίνεται από δύο χαρακτηριστικά. Από τη μία, είναι price sensitive, καθώς οι τρέχουσες συνθήκες, η αστάθεια τιμών, η κλιματική αλλαγή και η ενεργειακή κρίση επηρεάζουν την αγοραστική του δύναμη. Από την άλλη, αναζητά ποιοτικές επιλογές, παραμένοντας brand oriented, με μια τάση για βιολογικές προτάσεις, καθώς προσανατολίζεται σε βιώσιμες λύσεις που εξασφαλίζουν την προστασία του περιβάλλοντος και των καλλιεργητών. «Εμείς φροντίζουμε να απαντάμε και στις δύο ανάγκες. Συνεχίζουμε να παρέχουμε ποιοτικό καφέ που χαρακτηρίζεται από βιωσιμότητα σε όλα του τα στάδια αλλά, επίσης, συμμετέχουμε σε προωθητικές ενέργειες προκειμένου ο καταναλωτής να επιλέξει τα προϊόντα μας», επισημαίνει ο ίδιος.

Premiumization και βιωσιμότητα
Με την κλιματική αλλαγή να γίνεται, πλέον, επείγουσα απειλή για τον πλανήτη μας, οι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι ως προς την προστασία του περιβάλλοντος και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στη βιομηχανία του καφέ. Ανακυκλώσιμες συσκευασίες, κομποστοποιήσιμες κάψουλες και καφές που έχει παραχθεί με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές περί δίκαιου εμπορίου (Fair Trade), αποτελούν τις νέες τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Nestlé έχει ως προτεραιότητα τη βιωσιμότητα, η οποία διέπει τη λειτουργία της, συνολικά. «Η προσπάθειά μας, πέρα από τις ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες, επεκτείνεται σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων μας με πολλές δράσεις. Την τελευταία τετραετία, το εργοστάσιό μας στα Οινόφυτα έχει μειώσει το ενεργειακό του αποτύπωμα κατά 19%, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές», σημειώνει ο Χ. Αλεβίζος. Μάλιστα, ο ίδιος αναφέρει πως στα πλάνα της εταιρείας είναι και η δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου, με στόχο την αξιοποίηση περαιτέρω εναλλακτικών πηγών ενέργειας. Αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο αναπτύσσονται σημαντικά προγράμματα, όπως το Σχέδιο Nescafé 2030, που βοηθάει τους καλλιεργητές καφέ να μεταβούν στην αναγεννητική γεωργία και περιλαμβάνει επένδυση άνω του ενός εκατ. ελβετικών φράγκων. «Μέσω του συγκεκριμένου σχεδίου, η Nestlé στοχεύει σε 100% υπεύθυνη προμήθεια καφέ έως το 2025 και στην προέλευση του 50% του καφέ από αναγεννητικές γεωργικές μεθόδους έως το 2030», αναφέρει ο ίδιος.

Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο των New York Times, οι εταιρείες, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν την κερδοφορία τους σε μία οικονομία που αλλάζει, έχουν ορίσει το premiumization, ως το νέο τους buzzword. Καλύπτοντας, λοιπόν, την τάση του premiumization, πραγματοποιήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου, το επίσημο λανσάρισμα του Caffè Vergnano, ο οποίος προστίθεται στο χαρτοφυλάκιο καφέ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε εκδήλωση στο κέντρο της Αθήνας, παρουσία εκπροσώπων του Τύπου, πελατών και προμηθευτών της εταιρείας.

Στην ποιότητα σε value for money τιμή εστίασε και ο Ά. Δημητριάδης, είτε πρόκειται για coffee on the go είτε για κατανάλωση καφέ στο σπίτι, ερωτώμενος για τα θέλω του σύγχρονου καταναλωτή. «Η αναζήτηση της ποιότητας δεν περιορίζεται σε επίπεδο προϊόντος, αλλά προεκτείνεται στη συνολική εμπειρία που θέλει να βιώσει και στη σχέση του με το brand. Στην Ελ Γκρέκο, φροντίζουμε να προσφέρουμε στο κοινό μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης ελληνικού καφέ, με τη συνδυαστική χρήση των πρωτοποριακών εστιών μας, των λειτουργικών αξεσουάρ μας και του πλούσιου σε ποικιλίες Arabica ελληνικού καφέ Ελ Γκρέκο», τονίζει.

Για την ευκολία χρήσης που αναζητά ο σημερινός, πιο απαιτητικός καταναλωτής, κάνει λόγο ο Α. Μπαλατσός, εξηγώντας πως αναζητά καινοτόμες λύσεις που προσφέρουν ποιοτικό αποτέλεσμα, εξοικονόμηση ενέργειας, φροντίδα του περιβάλλοντος και περιορισμό της σπατάλης τροφίμων. «Η Coffeeway αναγνωρίζοντας αυτές τις ανάγκες, δημιούργησε ένα καινοτόμο προϊόν καφέ με ταχύτατη διαδικασία παρασκευής, προκειμένου οι καταναλωτές να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους ρόφημα ανά πάσα στιγμή, χωρίς κόπο».

Αέρας ανανέωσης και νέες προτάσεις
Πλούσια σε λανσαρίσματα είναι αυτή η σεζόν για το brand Nescafé. «Ενισχύσαμε την ποικιλία γεύσεων του Nescafé Gold Cappuccino, με το νέο Nescafe Gold Hazelnut Latte αλλά και τα εποχιακά Nescafe Gold Salted Caramel Latte & Nescafe Gold White Chocolate. Ακόμη, εισήγαμε και μία νέα premium σειρά στιγμιαίου καφέ με βάση το επίπεδο καβουρδίσματος, τη Nescafe Gold Roastery», εξηγεί ο Χ. Αλεβίζος, τονίζοντας πως εμπλουτίστηκε, παράλληλα, και το χαρτοφυλάκιο του πολύ επιτυχημένου brand Starbucks. «Διατίθενται, πλέον, οι μεγαλύτερες συσκευασίες των 18 καψουλών με υποστήριξη στην τηλεόραση, καθώς και γευστικές ενέργειες. Επίσης, πιστοί στη σύνδεση του brand με τις γεύσεις, μόλις λανσάραμε τα νέα Starbucks Caramel by Nespresso και Starbucks Vanilla by Nespresso, με σημαντική επικοινωνιακή υποστήριξη σε τηλεόραση & digital. Τέλος, με το Starbucks Vanilla Madagascar Macchiato by Nescafe Dolce Gusto, η εμπειρία της καφετέριας έρχεται στο σπίτι και το νέο Starbucks Colombia Whole Beans ήρθε να απαντήσει στην αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για κόκκους μοναδικής προέλευσης».

Παράλληλα, ο Χ. Αλεβίζος αναφέρθηκε και στο πώς θα κινηθεί η στρατηγική της Nestlé το επόμενο διάστημα. «Η βασική μας στρατηγική για το IH κανάλι το 2023 είναι η ενδυνάμωση των brands μας με ένα δυνατό και συνεχώς εξελισσόμενο χαρτοφυλάκιο με νέα λανσαρίσματα, ικανό να ανταποκριθεί σε κάθε καταναλωτική ανάγκη. Σκοπεύουμε να επενδύσουμε τόσο σε ATL επικοινωνία, αλλά φυσικά και σε εμπορικό επίπεδο, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας». Σύμφωνα με τον ίδιο, όσον αφορά στο κανάλι του ΟΟΗ, η εταιρεία ξεκίνησε με δυναμική παρουσία στην έκθεση HORECA, αντικατοπτρίζοντας πώς θα κινηθεί το 2023: επένδυση σε επιτυχημένα brands, Nescafe, Λουμίδης Παπαγάλος & Buondi Craft και ολιστική προσέγγιση με εξατομικευμένες υπηρεσίες για τον επαγγελματία. «Η επένδυση αυτή αφορά σε επικοινωνία και εμπορικές προτάσεις, συνεχίζοντας να προσφέρουμε σταθερά υψηλή ποιότητα και ποικιλία προϊόντων. Παράλληλα με τα προϊόντα, οι προτάσεις μας θα συνοδεύονται και φέτος από υπηρεσίες εκπαίδευσης προσωπικού μέσω μιας καταξιωμένης ομάδας Coffee Experts σε coffee labs, πιστοποιημένα από τη Specialty Coffee Association και, φυσικά, με την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη ώστε να διασφαλίζεται η τελική εμπειρία κάθε κούπας καφέ», προσθέτει ο ίδιος.

Σε λανσαρίσματα προχώρησε και το brand Ελ Γκρέκο, το οποίο μας σύστησε τους νέους τύπους ελληνικού Καφέ Ελ Γκρέκο (Σκούρος – πλούσιος σε ποικιλίες Arabica και Χωρίς Καφεΐνη – αποκλειστικά από ποικιλίες Arabica), το Καφεσύστημα Ελ Γκρέκο, μία καινοτομία με την οποία ο ελληνικός καφές παρασκευάζεται με το πάτημα ενός κουμπιού και τη χρήση καφεκάψουλας, ιδανική πρόταση για τους επαγγελματίες του τουρισμού και της εστίασης, καθώς και την Εστία Ελ Γκρέκο Master, που αποτελεί την πλέον προηγμένη εστία της Ελ Γκρέκο και το πρόσφατο παράδειγμα της διαρκούς τάσης του brand για εξέλιξη. «Το 2023, με αφορμή τη συμπλήρωση των 20 χρόνων Ελ Γκρέκο αλλά και με το πρωτοποριακό Καφεσύστημα Ελ Γκρέκο, που ενισχύει διαρκώς τη δημοφιλία του ως η πρώτη αυτοματοποιημένη διαδικασία παρασκευής ελληνικού καφέ, θεωρούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο, να αποκτήσει ο ελληνικός καφές τη θέση που του αξίζει στη σημερινή εποχή», επισημαίνει ο Ά. Δημητριάδης.

Αέρας ανανέωσης «φυσά» και για την Coffeeway, καθώς αυτή τη σεζόν βρίσκεται σε εξέλιξη το συνολικό επαναλανσάρισμα της μάρκας (ανανέωση λογοτύπου και νέα εικαστικά συσκευασιών), με στόχο να επικοινωνήσει στο καταναλωτικό κοινό το δημιουργικό χαρακτήρα του brand. «Παράλληλα, στο πλαίσιο της καινοτομίας που χαρακτηρίζει την Coffeeway, λανσάραμε πρώτοι στην ελληνική αγορά των supermarkets, δυο νέα, πρωτοποριακά προϊόντα: 1) κάψουλες αρωματικού espresso, φιλικές στο περιβάλλον (100% biobased), πιστοποιημένες για οικιακή κομποστοποίηση και 2) καφές φίλτρου σε ατομικά φακελάκια (coffeebags), για ποιοτικό καφέ σε 3 μόλις λεπτά, χωρίς κόπο, χωρίς καφετιέρα, μόνο με χρήση ζεστού νερού», αναφέρει ο Α. Μπαλατσός, τονίζοντας πως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για την επικοινωνία των παραπάνω περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική καμπάνια με αυτόνομο σποτ για κάθε προϊοντική κατηγορία, digital επικοινωνία, καθώς και υποστηρικτικές ενέργειες όπως γευστικές δοκιμές, προβολές σε hypermarkets, δειγματοδιανομές και τοποθέτηση προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Από την πλευρά της, η Segafredo καινοτομεί, παρουσιάζοντας τον Storia, έναν βιολογικό καφέ που διακρίνεται για την ιχνηλάτηση και τη βιωσιμότητα σε όλα τα στάδια του κύκλου ζωής του προϊόντος. «Όπως είπαμε, ο καταναλωτής έχει αυστηρά κριτήρια, ειδικά σε μια κατακερματισμένη κατηγορία, όπως ο καφές και ο Storia έρχεται να ανταποκριθεί σε αυτά. Πρόκειται για ένα προϊόν, αποτέλεσμα βιολογικής καλλιέργειας και βιώσιμων διαδικασιών. Ας μην ξεχνάμε και την ενίσχυση του portfolio του καφέ σε κάψουλα, που ηγείται των τάσεων στην αγορά του espresso», αναφέρει ο Μ. Κεφαλογιάννης, τονίζοντας πως παράλληλα, στα καταστήματα λιανικής και σε διάφορα e shops, η εταιρεία συμμετέχει με στοχευμένες εκπτωτικές ενέργειες και διαγωνισμούς, ενώ στα social media της «τρέχουν» ανά διαστήματα ενέργειες όπου κληρώνει εξοπλισμό ή προϊόντα.

Εξαγορές, νέες συνεργασίες & επενδύσεις
Εξαγορές και νέες συνεργασίες διακρίνουν τον χώρο του καφέ, δίνοντας τον «ρυθμό» στην αγορά. Τον Φεβρουάριο, η Segafredo Zanetti Hellas ανακοίνωσε τη συμφωνία που υπέγραψε η μητρική εταιρεία Massimo Zanetti Beverage Group SPA για την πώληση της La San Marco στην Groupe SEB SA, παγκόσμιο ηγέτη στην παραγωγή μικρών οικιακών συσκευών για επαγγελματική και οικιακή χρήση, που είναι εισηγμένη στο Euronext στο Παρίσι. Η πώληση της La San Marco είναι σύμφωνη με το στρατηγικό σχέδιο της Massimo Zanetti Beverage Group, για επαναπροσανατολισμό των δραστηριοτήτων της στον πυρήνα των επιχειρήσεων σε παγκόσμια βάση. Επιπλέον, αυτή η συμφωνία θα επιτρέψει στον όμιλο να επικεντρωθεί στη βασική του δραστηριότητα και θα επιφέρει θετική επίπτωση στην επωνυμία Segafredo. Παράλληλα, τον ίδιο μήνα, η εταιρεία εγκαινίασε τη συνεργασία της με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, φέρνοντας τα προϊόντα Segafredo στα καταστήματά της, ενώ νωρίτερα είχε ανακοινώσει συμπράξεις με τις Bazaar και Ok! Markets.

Παράλληλα, η Kafea Terra προχωρά σε νέες επενδύσεις την επόμενη διετία, άνω των 6 εκατ. ευρώ για νέες εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο (αποθήκες και μονάδα service), νέες εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη, νέα μονάδα καβουρδίσματος στην Παιανία και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στην Παιανία.

Καρποφορεί το «δέντρο» της εταιρικής υπευθυνότητας
Την 1η Οκτωβρίου και με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα καφέ, o Ιlly εγκαινίασε τη νέα επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας ως εναλλακτική λύση στο μοντέλο γραμμικής οικονομίας. Με το #cupsidedown, o Ιlly τονίζει την ανάγκη αυτής της αλλαγής και σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia, σχεδίασε ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι με στόχο να δώσει τη νέα αυτή οπτική στην κατανάλωση του καφέ. Η εκστρατεία πλαισιώθηκε με ενημερωτικό περιεχόμενο στα SoMe.

Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, στο πλαίσιο των δράσεων κοινωνικής τους ευθύνης, στήριξαν τον περασμένο Νοέμβριο «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με την προσθήκη νέας σειράς exclusive προϊόντων, stickers και ειδικών κουμπαράδων στα ταμεία των καταστημάτων. Η νέα σειρά προϊόντων, με το design και το λογότυπο του οργανισμού, περιλάμβανε εορταστικά γούρια, στολίδια, γυάλινες κούπες και μπουκάλια, καθώς και τα αυτοκόλλητα «Δωρίζω – Στηρίζω». Ακόμα, στα ταμεία των καταστημάτων είχαν τοποθετηθεί ειδικοί κουμπαράδες όπου συγκεντρώνονταν χρήματα για την υποστήριξη παιδιών με σοβαρά προβλήματα Υγείας.

Επιπλέον, με τη νέα δράση προσφοράς «Φρόντισε τους καλύτερους φίλους σου», η Ελ Γκρέκο στήριξε τον Οργανισμό Dogs’ Voice, καλώντας το κοινό να συμμετέχει στην αποστολή του για μία Ελλάδα χωρίς αδέσποτα. Συγκεκριμένα, έως τις αρχές Δεκεμβρίου, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να προσφέρουν 2 ευρώ στον οργανισμό, αγοράζοντας οποιαδήποτε Εστία Ελ Γκρέκο, ενώ παράλληλα κέρδιζαν 2 ευρώ έκπτωση στην αγορά τους.

Από την πλευρά της, η Segafredo Zanetti Hellas πραγματοποίησε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, δωρεά στο κοινωφελές ίδρυμα «Θεοτόκος», επιλέγοντας χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, καθώς και γούρια για να σταλούν σε συνεργάτες, προμηθευτές και πελάτες της εταιρείας, φιλοτεχνημένα από τους ωφελούμενους του Ιδρύματος.

Καμπάνιες που δίνουν το απαραίτητο boost
Nescafé Frappé: To περασμένο καλοκαίρι, η Ogilvy δημιούργησε καμπάνια για το brand Nescafé Frappé, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Λιανό να τραγουδά το γνωστό τραγούδι «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι». H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Stefi & Lynx Productions, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

Coffeeway: Η Communication Factory δημιουργεί ξανά για την Coffeeway, καμπάνιες που αφορούν στις Coffeeway Κάψουλες Espresso αλλά και στις Coffeeway Coffeebags, με σλόγκαν «Pause to create your way». Σε δεύτερο χρόνο, η καμπάνια σχεδιάστηκε να «τρέξει» και σε digital Mέσα, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Correct.

Ελ Γκρέκο: Τα 20 χρόνια της συμπληρώνει η Εστία Ελ Γκρέκο και γιορτάζει το γεγονός με νέα καμπάνια, την οποία «υπογράφει» η Alter Vision, με μήνυμα «20 χρόνια στα χέρια σας». Η καμπάνια «τρέχει» έως τα μέσα Μαρτίου σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, στα social media και το YouTube. Την παραγωγή ανέλαβε η DK Productions σε σκηνοθεσία Ηλία Παπαϊωάννου.

Χρήστος Αλεβίζος, Business Executive Officer Coffees Greece, Cyprus & Albania, Nestlé Ελλάς

Δυνατά brands για κάθε ανάγκη
«Έχουμε ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με πολύ δυνατά brands, όπως το love-brand Λουμίδης Παπαγάλος με ιστορία πάνω από 100 χρόνια, τον Nescafé, με τον Νescafé Frappé να αποτελεί συνώνυμο του ελληνικού καλοκαιριού, αλλά και το πολύ δυνατό brand Starbucks. Φυσικά, κύριό μας μέλημα είναι να εμπλουτίζουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών, ειδικότερα στην αναπτυσσόμενη υποκατηγορία του espresso. Για αυτό και έχουμε λανσάρει το Buondi Craft, με παραγωγή στο εργοστάσιό μας στα Οινόφυτα, το Starbucks, που καλύπτει, πλέον, πολλές υποκατηγορίες καφέ και επεκτείνει συνεχώς την γκάμα του και το Nescafé Azera, για το οποίο 8/10 θεωρούν ότι είναι ίδιο ή ακόμη και καλύτερο από τον freddo espresso του OOH περιβάλλοντος».

Μανώλης Κεφαλογιάννης, Retail Business Development Manager, Segafredo Zanetti Ελλάς ΑΕ

Στόχος η ικανοποίηση πελατών & συνεργατών
«Το αναπτυξιακό μας πλάνο είναι σε εξέλιξη, στοχεύοντας στην περαιτέρω αύξηση των διανομών μας στο κανάλι της λιανικής μέσω του portfolio προϊόντων που διαθέτουμε. Νέα λανσαρίσματα που ανανεώνουν την κατηγορία και ενισχύουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή είναι στα πλάνα μας για το τρέχον έτος. Αναγνωρίζουμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και της οικονομικής αστάθειας και, ταυτόχρονα, να διατηρήσουμε την ποιότητα του τελικού προϊόντος σε μια αξία που θα είναι ελκυστική προς τον καταναλωτή. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη της κατηγορίας και την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών και συνεργατών μας».

Άνθιμος Δημητριάδης, Πρόεδρος ομίλου εταιρειών Resoul

Ο ελληνικός καφές με σύγχρονους όρους
«Θέλουμε να αλλάξουμε τα δεδομένα στην κατηγορία ώστε να αποκτήσει ο ελληνικός καφές τη θέση που του αξίζει στη σημερινή εποχή. Να τον ξανασυστήσουμε, δηλαδή, στους καταναλωτές με σύγχρονους όρους: μιλώντας για τις ανώτερες ποικιλίες καφέ που συνθέτουν τον ελληνικό καφέ Ελ Γκρέκο, καθώς και για την ποιότητα που διέπει όλη την προϊοντική μας γκάμα σχετικά με την προετοιμασία του τέλειου ελληνικού».

Απόστολος Μπαλατσός, Marketing Manager, Cafetex ABEE

Επένδυση σε TV & Digital επικοινωνία
«Άξονας της στρατηγικής μας είναι η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, μέσω της ανάδειξης της καινοτομίας και του premiumness της μάρκας Coffeeway. Ως εκ τούτου, επενδύουμε σημαντικά σε τηλεοπτική και digital επικοινωνία, προκειμένου αφενός να προβάλουμε στους καταναλωτές το δημιουργικό χαρακτήρα της μάρκας Coffeeway, αφετέρου να παρουσιάσουμε τα νέα, καινοτόμα προϊόντα που πρώτοι φέρνουμε στην αγορά των supermarkets στην Ελλάδα, όπως καφές φίλτρου σε ατομικά φακελάκια (coffeebags) που δεν απαιτούν τη χρήση καφετιέρας και οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες αρωματικού espresso».

Keywords
coffee, βιωσιμότητα, αγορα, βιωσιμότητα, ποιοτητα, coffee, new york times, εν λόγω, dolce gusto, new york, market, future, business, cyprus, albania, home, horeca, global, espresso, εταιρεία, nescafe, gusto, craft, retail, nespresso, νέα, γνώμονα, york, times, αθηνα, white, experts, master, media, hellas, group, spa, seb, bazaar, terra, θεσσαλονικη, λύση, φλιτζάνι, exclusive, design, δραση, προσφορες, voice, ελλαδα, καλοκαιρι, ogilvy, factory, alter, vision, youtube, freddo, χριστουγεννιατικες βιτρινες, θεματα πανελληνιων, Πρώτη ημέρα του Καλοκαιριού, www.youtube.com, αξια, Καλή Χρονιά, γιαννης κεφαλογιαννης, κοινωνικη συμφωνια, η ημέρα της γης, θεμα εκθεσης 2012, αποτελεσματα πανελληνιων 2012, κοινωνικος τουρισμος, αλλαγη ωρας 2012, Ημέρα του παιδιού, τελος του κοσμου, σχεδιο αθηνα, ξανα, horeca, γουρια, δυνατα, αδεσποτα, δημητριαδης, αξεσουαρ, εψιλον, θεμα, οικονομια, πλαισιο, σημερινη, σλογκαν, τα νεα, τηλεοραση, cyprus, ogilvy, times, youtube, αυξηση, αρθρο, αξιζει, αξονες, αυτοκολλητα, αφορμη, βρισκεται, γεγονος, γεωργια, γινεται, γνώμονα, δευτερο, διαστημα, δυναμη, δωσει, ευκαιρια, ευρω, υπαρχει, εκθεση, εκστρατεια, ενεργεια, εν λόγω, εξελιξη, επικοινωνια, επενδυσεις, εποχη, ερχεται, εστια, εταιρεία, ετος, ζωης, ιδιο, υπηρεσιες, μηχανες, ιδρυμα, καφες, κομποστοποιηση, λειτουργια, λύση, λογο, οινοφυτα, οχημα, παρισι, περιβαλλον, προβληματα, προγραμματα, ροφηματα, ροφημα, ρολο, σεζον, συγκεκριμενα, σειρα, σκηνοθεσια, σπιτι, σχεδιο, ταση, τιμη, τρια, υψηλη, φυσικα, φλιτζάνι, φορα, χαμογελο, χρηστος, group, albania, bazaar, business, white, craft, design, dolce gusto, experts, ειπαμε, εκπομπες, love, exclusive, factory, freddo, future, γευσεις, global, gusto, home, hellas, media, μεινει, μελετη, μια φορα, market, master, nespresso, nescafe, new york times, new york, πληροφοριες, πωληση, retail, seb, spa, terra, θεματα, υγειας, vision, ξεκινησε, χερια, york, voice
Τυχαία Θέματα