Event της Relevance με θέμα τον τουρισμό και την ψηφιακή καινοτομία

«Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία», υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας ως κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση «Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation», την οποία διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google, του ΤikΤοκ, του Elevate Greece, του Capsule T και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος

της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.

O Founder & CEO της Relevance, Θανάσης Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, της ενδυνάμωσης της εξωστρέφειας με τη δημιουργία φυσικής παρουσίας τη Relevance με νέα γραφεία σε νέες αγορές και της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου. Στην εκδήλωση ομιλητές ήταν ο Θανάσης Σοφιανός, η Μαρία Φούντα, Head of Marketing SE Europe, Google, και ο Φάνης Θεοδώρου, Brand Partnerships Manager, TikTok.

Στο panel της συζήτησης συμμετείχαν ο Μιχάλης Δρίτσας, Διευθύνων Σύμβουλος του Elevate Greece, ο Απόστολος Αποστολάκης, Founding Partner της Venture Friends, η Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, και ο Πρόδρομος Τσιαβός, Head of Digital Innovation του Ιδρύματος Ωνάση. Την συζήτηση συντόνισε ο Τάσος Ζάχος, Editor in Chief του Fortune Greece. Μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες τον χρόνο, ενώ ανέφερε την αύξηση των online bookings, τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση.

Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής.

Keywords
Τυχαία Θέματα