Focus Bari: Πώς επηρεάζει η τεχνολογία την Εμπειρία Πελάτη;

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Focus Bari διεξάγει, την ίδια περίοδο, μια πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στη διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια.

H νέα έρευνα «CX Stories» της Focus Bari

έδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι συμφιλιωμένοι με την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν για να βελτιστοποιούν την εμπειρία τους ως πελάτες ενώ παράλληλα διαβάζουν και κάνουν κριτικές τόσο για προϊόντα όσο και για υπηρεσίες.

Επίσης, σημαντική αναλογία των καταναλωτών δίνει αξιολόγηση με δική τους πρωτοβουλία ενώ πολλοί επιλέγουν να μοιραστούν τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές τους εμπειρίες με τον περίγυρο. Το τελευταίο 6μηνο, οι καταναλωτές βίωσαν θετικές αλλά και αρνητικές εμπειρίες, τις οποίες περιέγραψαν, σε μεγάλη ποικιλία κλάδων.

Η Εμπειρία του Πελάτη ορίζεται από το συναίσθημα με το οποίο φεύγει ο πελάτης μετά από μια επαφή με τον εκάστοτε οργανισμό σε οποιοδήποτε touchpoint και είναι καθοριστικό για τις μελλοντικές τους επιλογές.

Keywords
Τυχαία Θέματα