Generic brands: Πλεονέκτημα μεγάλων προκλήσεων

«Θέλω μια Coca-Cola», «Kαθάρισέ το με Wettex», «Eδώ χρειάζεται Klinex», «Πιες ένα Nescafe». Ποιος από εμάς δεν έχει τύχει να αναφέρει αυτές τις εκφράσεις στην καθημερινότητά του; Σίγουρα, όλοι μας. Πόσοι όμως συνειδητοποιούν ότι αυτή η έκφραση αποδεικνύει την ίδια στιγμή, εμπράκτως, ότι τα συγκεκριμένα brands έχουν μετεξελιχθεί σε βασικούς εκπροσώπους των segments στα οποία απευθύνονται και ενίοτε, τα προσδιορίζουν;
Keywords
Τυχαία Θέματα